Specialist Dezvoltare Produse AP

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experienta acumulata in industria de asigurari - minim 4 ani;
  • Experienta relevanta pe un post similar - minim 2 ani
  • Experienta in dezvoltare produse, interactiune cu procesul de vanzare si marketing;
  • Studii absolvite, diploma de licenta - cerinta obligatorie;
  • Cunostinte limba engleza la nivel avansat;
  • Rigoare si atentie la detalii;
  • Profil comercial;
  • Bune abilitati de operare pe calculator (corespondenta, Microsoft Office, aplicatii specifice);
  • Bune abilitati de comunicare si de colaborare;
  • Bun management al informatiei.

Descrierea jobului

Misiune:
  • Participa la dezvoltarea, implementarea si optimizarea portofoliului de produse de asigurare de persoane (viata, sanatate, accidente si calatorii, inclusiv cele incheiate prin canalul bancassurance) in concordanta cu strategia si obiectivele de business ale companiei;
  • Colecteaza si analizeaza date in vederea fundamentarii propunerilor de imbunatatire si dezvoltare de noi produse;

Sarcini:

Profesionale:
  • Propune dezvoltarea de noi produse sau imbunatatirea celor existente in baza analizelor privind evolutia pietei si a nevoilor clientilor; colecteaza informatii si sugestii relevante prin colaborare in cadrul diviziei Asigurari Persoane si cu diviziile Marketing si Vanzari;
  • Dezvolta conceptul produselor si urmareste implementarea acestora (produse noi / upgradate in portofoliu), urmand toti pasii de comunicare si lansare a produsului;
  • Mentine legatura cu celelalte departamente din cadrul Diviziei Tehnice AP si cu Divizia Vanzari, in mod special, pentru a asigura transparenta si intelegerea produselor;
  • Colecteaza date, realizeaza studii si rapoarte privind portofoliul de asigurari de viata: profitabilitatea produselor, analiza pietei si a concurentei, segmentare clienti etc.;
  • Concepe si sustine prezentari ale produselor de asigurari de viata pentru clientii interni, respectiv pentru clientii externi la solicitarea departamentelor implicate in vanzarea/ promovarea acestora;
  • Formuleaza propuneri de customizare a produselor de asigurare pe segmenete de clienti si canale de distributie;
  • Contribuie la elaborarea de conditii de asigurare, norme, contracte si documentatii tehnice pentru produsele de viata;
  • Documenteaza raspunsurile date la intrebarile tehnice privind produsele de AP din partea clientilor interni si externi, si fundamenteaza raspunsurile pentru departamentele implicate in elaborarea raspunsurilor/ documentelor finale;
  • Colecteaza si analizeaza periodic date asupra concurentei si a tendintelor pietei de asigurari interne si externe (produse, strategii, inovatii, etc.);
  • Contribuie la asigurarea unei bune comunicari a produselor in piata prin colaborare cu echipa de Marketing;
  • Contribuie la implementarea sistemului informatic si la dezvoltarile informatice pentru produsele de asigurari de viata;
  • Face propuneri de imbunatatire permanenta a activitatii desfasurate, crestere a calitatii serviciilor oferite prin asigurarile de viata;
  • Contribuie la implementarea proceselor de control adecvate, monitorizeaza si propune solutii pentru eliminarea deviatiilor/ riscuri (Fise control, KPI);
  • Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul postului.

Raportare:
  • Analizeaza rapoarte si face propuneri privind evolutia produselor de viata;
  • Elaboreaza si transmite situatii si raportari (periodice si ocazionale), conform solicitarilor si normelor / procedurilor / regulamentelor / deciziilor (si altor asemenea) interne / de lucru (raspunzand de corectitudinea informatiilor furnizate), inclusiv vizand activitatea derulata.
  • Raporteaza imediat superiorului ierarhic si / sau Directiei / Departamentului cu atributii privind Controlul Intern si / sau Antifrauda si / sau Directorului General orice neregula constatata in aria sa de activitate care poate aduce prejudicii grave (financiare, de imagine etc) companiei, inclusiv orice frauda sau tentativa de frauda.

Descrierea companiei

Groupama Asigurari este singura companie din piața asigurărilor din România care a obținut certificarea internațională Angajator de Top, oferită de Top Employer Institute din Olanda. De-a lungul celor peste 100 de ani de existenţă, Groupama a rămas fidelă valorilor sale mutualiste pe baza carora construieşte acum un grup european de asigurări şi servicii financiare, umanist şi durabil. Activ în 11 ţări din Europa şi Asia, Grupul a pătruns progresiv pe piaţa românească la finalul anului 2007 prin achiziţia BT Asigurări şi în 2008, prin preluarea Asiban şi OTP Garancia. În urma unui proces de fuziune şi integrare a rezultat Groupama Asigurări, care ocupă în prezent locul al treilea în clasamentul general al companiilor de asigurări, cu o reţea comercială unică şi integrată, cuprinzând aproximativ 127 de agenţii şi puncte de lucru, aflate pe întreg teritoriul ţării.

Groupama Asigurări este astăzi un jucător de elită pe piaţa asigurărilor din România şi un promotor al parteneriatelor pe termen lung, oferind clienţilor săi modalităţi de a-şi continua planurile personale indiferent de evenimentele neprevăzute care pot apărea. Compania oferă produse de asigurari de viaţă, bunuri, răspundere civilă, auto şi agricole, atât persoanelor fizice, cât şi clienţilor corporate. Știm ca succesul Groupama este direct legat de motivatia si performanta angajatilor noștri, motiv pentru care investim constant in pregatirea si dezvoltarea oamenilor, principala noastra resursa. Prin aportul angajatilor nostri, la Groupama reusim sa oferim zi de zi solutii simple, flexibile si inovative clientilor si partenerilor nostri si ne implicam activ in dezvoltarea pietei de asigurari din Romania.

În Groupama Asigurări lucrăm împreună pentru a le oferi clienților și partenerilor noștri cele mai bune servicii. Tocmai de aceea ne-am propus să avem mereu alături angajați profesioniști, eficienți, cu inițiativă și întotdeauna ingenios. De asemenea, promovăm un mediu de lucru profesionist, deschis, care încurajează mai presus de toate individualitatea și transparența. Colegii Groupama formează un colectiv divers, ținut împreună de valori comune și nu de trăsături comune, ceea ce ne permite să ne bucurăm în fiecare zi unii de alții și împreună de micile întâmplări care ne fac umani și ne deosebesc. Vino în echipa noastră!

Politica de confidentialitate: Protectia datelor dvs. cu caracter personal este deosebit de importanta pentru noi va rugam accesati Politica privind Caracterul Privat al Informatiilor la urmatorul link https://www.groupama.ro/politica-de-confidentialitate

Publicat 9 mai 2022 Reactualizat 16 mai 2022 Expiră 8 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.