
Specialist Customer Support
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Track record of over-achieving objectives;
Strong phone contact handling skills and active listening;
Familiarity with CRM systems and practices;
Customer orientation and ability to adapt/respond to different type of characters;
Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively;
Accurate and precise working attitude;
Excellent team player;
Fluent in English;
MS office or other IT relevant systems (advantage);
Experience in working with digital customer service tools is a plus.
Descrierea jobului
Processes and tracks various customer requests and contracts fulfillment;
Handles complaints and customer requests, provides information, appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure resolution. Ensures registration and customer communication according standards;
Places, cancels or adjusts orders;
Handles requests coming via email, phone, portal, etc;
Builds sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication;
Executes marketing activities to current customers;
Process and maintain customer database of master data, price conditions, contract details, other commercial terms;
Manage physical documents related to CSO Card & CMT (contracts, additional documents, financial documents, invoices, etc.) and maintain an updated database of physical document flow;
Ensure the archiving for all documents related to their activity according to the legislation and internal archiving regulations communicated;
Sends the contract termination documents to the inactive card customers, archive and close the respective contracts in the system;
Performs additional tasks within his/her area of expertise and responsibility according to defined working procedures and performance KPI's.
PR/022975
Descrierea companiei
Lugera - The People Republic… entuziaști și diferiți! … întotdeauna de ajutor la momentul potrivit! … pricepuți și prompți! … hmm, aproape că uitam: furnizor de servicii integrate de HR întotdeauna cu zâmbetul pe buze!…
Aceasta este, în câteva cuvinte, echipa Lugera din România. Pentru mai multe detalii, vă așteptăm pe site (www.lugera.ro) sau la sediile noastre din țară.
Vă mulțumim pentru încredere :)
În București ne găsiți pe Strada Vulturilor 98, clădirea Grawe, P,1,2,3,4, sector 3.
E-mail: office@lugera.ro
Telefon: +40 (0) 21 3187120, 0800 0800 70.
Prin înregistrarea CV-ului, sunteți de acord ca Grupul de companii Lugera să prelucreze datele dvs. cu caracter personal în scopul recrutării de personal. Potrivit legislației aplicabile, aveți dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, restricționarea, ștergerea și portabilitatea acestora, dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul de va retrage consimțământul (dacă prelucrarea se efectuează în baza acestui temei), trimițându-ne o cerere la dataprotection@lugera.ro. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către Grupul de companii Lugera puteți găsi pe www.lugera.ro.