Candidatul Ideal
- Absolvent studii superioare
- Minim 2 ani experienta in domeniul customer service/logistica/comercial/achizitii
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare
- Atenție la detalii, personalitate proactiva si cu initiativa, dorinta de a invata lucruri noi
- Foarte bune cunostinte de utilizare calculator, in special excell si comunicare pe e-mail, constituie avantaj experienta utilizare SAP
- Capacitatea de a lucra in echipa si de a se adapta
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu
Descrierea jobului
- Inregistreaza in ERP toate documentele suport pentru comenzile de vanzari primite
- Verifica intreaga documentatie inainte de a trimite pe flux de aprobare
- Asigura suport pentru vanzare si executare a livrarilor, precum si in procesul de preluare comenzi, intocmire oferte de pret
- Comunica foarte bine cu departamentul de Vanzari cat si cu cele de Logistica si Achizitii, in vederea finalizarii procesului de vanzare
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare