Specialist Customer Care - ALD Automotive

ALD Automotive
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

ALD Automotive Romania este leader pe piata de leasing operational din Romania, cu sedii in tari din intreaga lume, ce se afla in plina expansiune si este membra a grupurilor internationale ALD Automotive si Groupe Societe Generale.
Alatura-te echipei noastre de experti din Bucuresti pentru rolul de Specialist Customer Care si vei avea posibilitatea de a te dezvolta profesional intr-un mediu dinamic si plin de energie!

Echipa Customer Care si Calitate - cauta un nou coleg/colega pentru ocuparea postului de Specialist Customer Care cu durata determinata, 6 luni cu posibilitate de prelungire.

Cunostintele si experinta ta ne intereseaza si este important sa stii ce cautam:
  • Experienta anterioara intr-un rol similar;
  • Cunostinte de operare PC (MS Office – nivel mediu);
  • Orientarea catre client si spiritul de echipa;
  • Cunoasterea limbii engleze (nivel mediu);

Iar daca in plus ai aceste competente si calitati:
  • Simt practic si abilitati de organizare
  • Atitudine pozitiva si dorinta de invatare
  • Autonomie
  • Abilitati de comunicare si capacitate de convingere

...noi vrem sa detaliem aceasta provocare cat mai curand!

Descrierea jobului

In aceasta pozitie, responsabilitatile principale vor fi urmatoarele:
  • Vei prelua solicitarile clientilor prin telefon sau e-mail si le vei gestiona in functie de specificul si complexitatea lor;
  • Te vei implica activ in cresterea satisfactiei clientilor nostri;
  • Vei inregistra solicitarile in aplicatia specifica (CRM ) si le vei urmari activ pana la solutionarea lor;
  • Vei actualiza datele de contact ale clientilor.

Descrierea companiei

ALD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.
Publicat 1 Mart. 2023 Reactualizat 22 Mart. 2023 Expiră 31 Mart. 2023
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.