Publicat 02 Mai 2019 | Reactualizat 30 Mai 2019 | Expiră 02 Iun 2019

Specialist Contact Center - Echipa Relatii Clienti (PH)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Inainte sa ne cunoastem mai bine, asigura-te ca bifezi cat mai multe din lista de mai jos:

Studii: - medii;
- studii de perfectionare in domeniul relatiilor cu clientii
Vechime: minima in specialitate, din care: minim 6 luni in domeniul relatiilor cu clientii;

Descrierea jobului

Ca sa facem echipa buna impreuna, suntem deschisi in legatura cu asteptarile pe care le avem de la viitorul nostru coleg/ viitoare colega.

Cerinte:
Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului):
cunostinte de practici de excelenta in domeniul Contact Center
cunostinte avansate Microsoft Excel si prelucrare baze de date
cunostinte aprofundate despre banca
cunoasterea obiectivelor strategice ale bancii
cunostinte generale despre produsele si serviciile bancare
gestionarea activitatii pe baza de procese
tehnici de control si monitorizare
analiza cerintelor clientilor
cunostinte tehnice relativ la structura aplicatiilor iinformatice utilizate in banca si cele aplicabile domeniului coordonat
Limba engleza – nivel mediu
Cunostinte utilizare PC

Abilitati:
adaptare si raspuns la schimbare, lucrul cu ambiguitatea, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, ascultare, atentie la detalii, comunicare in scris si verbala, confruntare de idei, creativitate si inovare, gandire antreprenoriala si comerciala, gandire conceptuala, lucrul cu oamenii, lucrul independent, managementul proiectelor, managementul stresului, managementul timpului, mediere, negociere, numerica, operare (date, echipamente), organizare, persuasiune, prezentare, redactare si raportare, relationare, rezolvare de probleme, servire clientela, sintetizare, structurare informatie, vanzare

Descrierea jobului:

Rolul postului:
Interacţionează cu clientul pe canalele de comunicare disponibile: telefon, e-mail, curier, webchat, SMS, fax etc. fiind responsabil de atingerea obiectivelor individuale de vanzare/fidelizare si servire stabilite la nivelul echipei de Vanzare. Promoveaza produsele si serviciile bancii sau tertilor in conformitate cu reglementarile interne ale bancii si limitarile impuse de rolul functional ocupat.

Principalele responsabilitati:
Identifica nevoile clientilor si oportunitatile de vanzare, promoveaza si vinde produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor/ofera indrumare clientilor existenti si potentiali in concordanta cu gama de produse disponibile prin telefon. Transmite oportunitatile de vanzare pe care nu le poate finaliza care canalele in masura sa le trateze.
Participa la atingerea obiectivelor echipei, prin indeplinirea obiectivelor individuale.
Apeleaza cu profesionalism fiecare sau potential client din lista de contactare si aplica tehnici de vanzare si negociere in discutiile cu clientii intr-un mod eficient.
Verifica corectitudinea datelor de identificare ale clientilor cuprinse in documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor BCR si Subsidiare vandute prin canalele de vanzare gestionate
Gestioneaza in mod centralizat apelurile clientilor BCR/potentialilor clienti catre unitatile BCR.
Inregistreaza in aplicatiile disponibile interactiunile avute cu clientii.
Este responsabil de gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare.
Adapteaza comunicarea cu fiecare client, tinand cont de nivelul de intelegere si pastrand o atitudine pozitiva, chiar si in cazul situatiilor dificile.

Gata! Este timpul sa ne cunoastem! Aplica aici!

Descrierea companiei

BCR, o super echipa

In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii. Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.

BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

Expirat
Specialist Contact Center - Echipa Relatii Clienti (PH)  -  BANCA COMERCIALA ROMANA