Publicat 09 Mai 2018 | Reactualizat 16 Mai 2018 | Expiră 19 Mai 2018

Specialist Compensaţii şi Beneficii (81334)

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinţe

  • Educaţie necesară: studii superioare juridice/economice/tehnice, studii finalizate;
  • Experienţă practică necesară: experienţă minim 3 ani în domeniul HR;
  • Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legislaţia muncii;
  • Cunoştinţe limbi străine: Limba engleză (nivel de comunicare),
  • Cunoştinţe IT: deprinderi de utilizare MS Office: Word, Excel, Access, Power Point, MS Outlook; SAP HR,
  • Altele: mobilitate, deplasări, delegaţii, disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; abilităţi - de comunicare, de analiză şi sinteză, de planificare şi control, de organizare şi sistematizare a informaţiei.

Descrierea jobului

Responsabilităţi

  • Analiza, gestionarea şi monitorizarea implementării sistemelor de compensaţii şi beneficii ale companiei în vederea transmiterii acestora către beneficiarii interni şi asigurării respectării standardelor descrise în aceste sisteme;
  • Oferă suport pentru conceperea, implementarea şi modificarea sistemelor interne de compensaţii şi beneficii;
  • Oferă consultanţă şi formulează răspunsuri la solicitările clienţilor interni în probleme specifice de compensaţii şi beneficii;
  • Realizează analize şi rapoarte specifice domeniului de compensaţii şi beneficii;
  • Asigură gestionarea sistemului de evaluare a personalului şi stabilire a obiectivelor, propunând soluții de optimizarea a platformei on-line, administrând baza de date specifice, oferind consultanţă clienţilor interni în cadrul procesului, inclusiv în procesul de comunicare cu părţile interesate;
  • Asigură suport în procesul de negociere şi acordare a creşterilor salariale anuale, respectiv în procesul de acordare a bonusului anual de performanță sau a altor categorii de bonusuri speciale, elaborând baza de date şi metode de calcul necesare implementării criteriilor agreate, comunicând datele salariale finale către părţile interesate (Consultant HR, Centru Servicii HR, HR Online/HR Direct);
  • Asigură administrarea ajutoarelor materiale acordate angajaților prin analiza detaliată a solicitărilor, documentelor justificative şi istoric pe cazuri specifice de acordare, urmărind încadrarea în buget, propunând spre aprobare sume de plată, comunicând datele finale către părţile interesate (Centru Servicii HR şi solicitanţi).
Ce oferim
  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonus de performanţă;
  • Tichete de masă;
  • Asigurarea medicală privată;
  • Contribuţie la pensie privată.
  • Primă de vacanţă

Descrierea companiei

E.ON
E.ON este o companie internaţională privată de energie. Cei 40.000 de angajaţi situaţi în 13 ţări lucrează zilnic la inovaţii tehnice şi soluţii pentru clienţi uşor utilizabile în vederea unei noi lumi energetice. Ca primă companie energetică din Europa ne focusăm prin cele trei arii business, reţele energetice, energii regenerabile şi soluţii clienţi în mod consecvent asupra energiei viitorului.

E.ON Servicii

Grupul E.ON în România este activ pe piaţa locală de energie în domeniile furnizării şi distribuţiei de gaze naturale şi energie electrică. Deservind circa 3 milioane de clienţi din 20 de judeţe din partea de nord a ţării, E.ON România este unul din liderii pieţei de energie din România. E.ON Servicii prestează activităţi suport pentru toate companiile E.ON din România.

Departament
Căutăm pentru departamentul nostru Centru Soluţii - Politici de Muncă/HR BP Reţele Distribuţie în Târgu-Mureş un/o Specialist Compensaţii şi Beneficii

Ai aplicat
Expirat
Specialist Compensaţii şi Beneficii (81334)  -  E.ON Servicii
Ai aplicat
Expirat