
Specialist colectare debite - Rezidential
Orange Romania Communications
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
Cautam un coleg/ o colegă care va administra un portofoliu de clienti Business si se va ocupa de recuperarea sumelor restanțe datorate de clienţi, cu o atitudine pozitiva, prietenoasa si orientata catre client.
Te vrem în Echipa Collection daca ne convingi că :
Te vrem în Echipa Collection daca ne convingi că :
- Analizezi cu usurință diferite situații
- Empatia este al doilea tău nume și iți dorești să ajuți clientul (intern sau extern)
- Esti deschis/ă în a ajuta colegii (teamplayer)
Descrierea jobului
Responsabilități
Studii :
- Preiei si initiezi apeluri de la/cu clienții interni și externi în scopul de a recupera sumele restante, comunicand şi înţelegand care sunt aşteptările şi nevoile acestora, in conformitate cu procedurile de lucru interne
- Oferi suport echipelor interne (customer service, vanzari etc) sau partenerilor externi în vederea recuperării debitelor restante (interactiune directa, telefonica sau pe e-mail);
- Negociezi termene de plata în scopul colectării sumelor restante și a evitării deconectărilor pentru neplată utilizând un discurs persuasiv
- Monitorizezi amanarile la plata, esalonarile, confirmarile de plata pentru portofoliul alocat
- Procesezi dovezile de plata sau fisele de cont solicitate, investighezi in sistemele interne care este provenienta debitelor si te asiguri ca informatia ajunge la client
- Prioritizezi conturile ce vor fi lucrate; prioritizezi aplicarea suspendărilor în caz de erori, astfel încât să eviți apariția unor blocaje de sistem;
- Evaluezi calitativ apelurile de colectare debite generate către/ de către agențiile de colectare partenere cu scopul de a monitoriza gradul de satisfacție al clientului și te asiguri că tehnicile de negociere sunt aplicate în vederea maximizării ratei de recuperare a debitelor.
- Contribui la dezvoltarea proceselor, procedurilor de lucru si propui solutii care sa asigure optimizarea propriei activitati sau din cadrul echipei
- Creezi si actualizeaza informatii din documente specifice activitatii desfasurate (de exemplu, moduri de lucru)
- Oferi suport in implementarea proceselor noi sau existente de Collection precum trimiterea clientilor la agentiile de recuperare, actiuni in legal, vanzarea creantelor etc
Studii :
- Student sau absolvent de studii superioare
- Experienta in industria telecom sau Collection, reprezinta un avantaj
- Nivelul de cunoastere si utilizare a pachetului Microsoft Office (MS Word, MS Excel)- nivel mediu
- Limba engleza (scris si vorbit) – reprezinta un avantaj
- Orientarea catre client, initiativa si proactivitatea
- Persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, in continua schimbare
- Abilitati excelente de comunicare, cu un limbaj pozitiv si prietenos
- Gandire analitica, orientata spre gasirea de solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita
- Capacitatea de analiza si propunere de solutii
- Capacitate de a prioritiza si de a lua decizii.
- Servicii medicale pentru tine si familia ta;
- Tot ce poti citi cu Bookster;
- Plan individual de beneficii, flexibil in functie de nevoi;
- Oferte speciale pentru vacante, servicii bancare, traininguri, etc;
- Plan de dezvoltare personala si profesionala.
Descrierea companiei
Orange Romania Communications is a company part of the Orange group and a subsidiary of Orange Romania since September 30, 2021.
Company offer assistance and converged fixed voice mobile services, broadband internet and television for its approximately 5 million customers. It also manages the network infrastructure of up to 90,000 km of fiber optics and connects around 3 million households.
Publicat
26 Iul. 2022
Reactualizat
16 Aug. 2022
Expiră
25 Aug. 2022
Joburi similare