Specialist Canteen & Catering Services

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Bachelor Diploma;
Relevant experience: 3-5 years of working experience in catering/canteens service providers and quality management;
Ability to identify ideas and new solutions in order to improve the service (quality/cost/time);
Ability to transfer knowledge and provide clients guidance directions on specific processes, procedures and systems used for service delivery;
Ability to create a strong client partnership and maintain professional relationships at all organizational levels;
Understands complex situations that potentially generate errors/issues, identifies root cause and propose solutions for mitigation;
Advanced MS Office knowledge; advanced communication skills;
Strong ability to withstand stress, responsible, flexible and reliable personality, customer oriented and good team player;
Excellent conflict management and resolution, persuasion and negociation, problem solving;
English – advanced level (written and spoken).

Descrierea jobului

What is the role about?
The Job Holder provides pprofessionally catering and canteen, event administration and meeting room booking services to all OMV Petrom Bucharest and Regional locations. Ensures specialized and qualified catering and canteen quality management in regard of planning, development and techniques implementations, processes and procedures for OMV Petrom catering/canteen quality control, constantly aiming at high customer satisfaction and efficiency in the provision.
Responsibilities:
Takes on tasks and duties that have been assigned to the jobholder and inquires all required information to meet the requirements and expectations towards the provision of the above mentioned services;
Professionally and self-dependently implements tasks according to general instructions and processes always aiming at the best solution for the client, with respect to internal rules, guidelines and processes;
Acts as a first level support in any Canteen & Catering client’s complains, assigns topic to the relevant parties and tracks the fulfilment;
Reports ordering system errors/issues (CADA) and has the capability to translate the system issue to the technical team;
Develops and if necessary, adapts strategic KPIs according to SLAs and client’s requirements;
Coordinates the service suppliers as interface between the clients, the internal CREM BS organization and the external supplier; monitors, evaluate and reports catering contracts and ensures that all service agreements are fulfilled within the agreed terms and conditions;
Supports the Department Manager to develop feasibilities studies and concepts for new canteen implementations that contain: plans, sanitary flows, budgets, requirements for new roll-outs;
Plans and coordinates additionally required services for the preparation, execution and post-processing of events together with the responsible coordinators for the other involved services;
Coordinates requirements towards the CAFM support (data, workflow, customizing requirements) with the CAFM Administrator.

Descrierea companiei

OMV Global Solutions aparține grupului OMV, unul dintre liderii pieței în ceea ce privește petrolul și gazul - sau pur și simplu una dintre cele mai importante companii de petrol și gaze din Europa Centrală și de Est, cu proiecte în mai mult de 15 țări din întreaga lume. Numele nostru reflectă lucrurile pentru care stăm. Nu vindem nici diesel, nici benzină, ci mai degrabă o mare varietate de servicii de înaltă calitate. Oferim soluții individuale adaptate exact nevoilor clienților noștri. Ca centru de servicii partajat integrat al grupului OMV, gama noastră de servicii este de la IT, servicii financiare, consultanță și management în resurse umane, administrare resurse umane, Centrul pentru sănătate în muncă, achiziții, până la servicii conexe facilității.

Cu vânzări ale grupului de 23 de miliarde de euro și o forță de muncă de aproximativ 20 000 de angajați, OMV are o bază solidă în România și Austria și un portofoliu internațional echilibrat, cu Marea Nordului, Orientul Mijlociu și Africa și Rusia. De asemenea, OMV operează trei rafinării cu o capacitate anuală de procesare de 24,9 milioane de tone și mai mult de 2 100 de stații de distribuție în 10 țări și gestionează instalațiile de depozitare a gazelor în Austria și Germania.

Aptitudinile angajaților OMV sunt punctele noastre forte. Competența lor specifică și experiența noastră de lungă durată oferă avantajul nostru decisiv pentru concurență. Creșterea noastră durabilă și profitabilă se datorează în special angajaților noștri, precum și clienților și acționarilor. Scopul OMV este să oferim servicii de cea mai bună calitate posibilă și, prin urmare, căutăm oameni care se mândresc cu îndeplinirea acestor sarcini provocatoare și se străduiesc activ pentru creșteri continue de calitate. Pentru a oferi cea mai bună calitate, folosim cea mai recentă tehnologie și oferim un model atractiv de beneficii și de carieră într-un mediu de lucru interesant și multicultural.

Vino să faci parte din echipa OMV!

Publicat 22 nov. 2021 Reactualizat 20 dec. 2021 Expiră 22 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.