Specialist ADC

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Absolvent de studii superioare;
  • Cunostinte de analiza a datelor si interpretarea rezultatelor;
  • Competente foarte bune de comunicare, initiativa, orientare catre rezultate si interes pentru dezvoltare personala;
  • Seriozitate, corectitudine, atitudine pozitiva;
  • Cunostinte avansate de MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint);
  • Limba engleza - nivel mediu.

Descrierea jobului

  • Pregatirea rapoartele interne/externe referitoare la activitatea de carduri de credit (rapoarte aprobari, vanzari, volume, evolutia clientelei, numarul si valoarea operatiunilor efectuate prin card, etc) si la activitatea specifica directiei;
  • Pregatirea de analize de portofoliu cu privire la cardurile de credit si intocmirea de reprezentari grafice ale rezultatelor;
  • Pregatirea bazelor de date pentru transmiterea de comunicari clientilor, de tip legal sau in scop de marketing direct;
  • Colaborarea cu directiile de raportare ale bancii pentru intocmirea de rapoarte automate specifice;
  • Colectarea de informatii necesare referitoare la vanzarile catre persoane fizice, in baza carora se intocmesc rapoarte pentru diverse canale de vanzari (marketing online, Telemarketing, Sucursale);
  • Colaborarea cu celelalte directii/departamente ale bancii privind implementarea diverselor proiecte afrerente produselor de card din portofoliu.

Oferim:
  • Posibilitati reale de training şi evolutie profesionala
  • Tichete de masa
  • Abonament medical la o clinica privata
  • Zile de concediu suplimentare în functie de vechimea în munca şi în organizatie

Descrierea companiei

Suntem prezenţi pe piaţa financiar bancară încă din anul 1993, sub titulatura Banca de Credit Industrial şi Comercial. În 2000 ne numeam Finansbank, ca mai apoi, în 2007, să devenim Credit Europe Bank. În România asigurăm o gamă largă de produse şi servicii pentru aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii și le suntem alături prin intermediul unei reţele alcătuite din 25 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: 59 de ATM-uri, peste 8200 de POS-uri, servicii de Internet Banking şi Phone Banking.*

Am crescut, ne-am dezvoltat şi indiferent de numele nostru am avut o singură misiune: să oferim cele mai potrivite produse şi servicii bancare, cât mai adaptate nevoilor clienților noștri. Fie că a fost vorba de IMM-uri, de mari companii sau de clienţi persoane fizice, am pus în sprijinul acestui obiectiv noi modele de banking, tehnologii în premieră precum şi dorinţa de a fi de ajutor, de a rămâne aproape de clienții noștri şi de afacerile lor.

Ca parte a grupului financiar olandez Credit Europe NV dorim să punem la dispoziţie experienţă, competenţă si inovaţie - pentru că adevărata recunoaştere a valorii produselor şi serviciilor pe care le oferim este dată de cei care le utilizează.

O recunoaştere de care se bucură din plin şi CardAvantaj, un nume cu o semnificație specială pentru noi. În urmă cu mai mult de 15 ani acest brand aducea, pentru prima dată în România, un instrument de plată în rate cu zero dobândă, uşor de înţeles, uşor de utilizat. De la introducerea sa pe piaţă, CardAvantaj şi-a făcut peste 300.000 de prieteni, clienţi care l-au utilizat cu folos, găsind cele mai potrivite soluţii în cadrul unei reţele proprii de câteva mii de comercianţi - cea mai dezvoltată din România. În tot acest timp CardAvantaj s-a străduit să fie la înălţimea dorinţelor lor, venind tot timpul cu funcţiuni şi beneficii inovatoare.

Publicat 4 mai 2022 Reactualizat 22 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.