Candidatul Ideal
- Studii superioare;
- Experiență relevantă în domeniul achizițiilor minim 3 ani;
- Foarte bune abilități de comunicare și negociere, analiză și planificare;
- Raționament analitic și gândire strategică;
- Cunoștințe foarte bune de limba engleză;
- Foarte bune cunoștințe MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc);
- Cunoașterea unui soft de gestiune tip ERP constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Asigură procesul de comenzi și de reaprovizionare a stocurilor;
- Analizează, menține și dezvoltă baza de date cu furnizori, identifică furnizori noi;
- Întocmește și analizează cereri de ofertă, oferte;
- Negociază cu furnizorii condițiile comerciale (prețuri de achiziții/ termene de plată/ discounturi);
- Prospectează piața în vederea unor oferte avantajoase;
- Analizează și monitorizează evoluția stocului pe categorii de produse;
- Asigură disponibilitatea produselor în depozitele filialelor.
• Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și inovator;
• Pachet salarial atractiv, în funcție de experiență și cunoștințe;
• Tichete de masă în valoare de 40 lei/ zi;
• Oportunități de dezvoltare profesională.
Descrierea companiei
Direct Line Inox este liderul pieței de distribuție a oțelurilor inoxidabile din România și primul service center specializat în procesarea rulourilor din oțel inoxidabil. Cu o experiență solidă de 30 de ani, compania oferă o gamă variată de semifabricate și produse industriale din inox, alături de servicii de procesare de înaltă precizie.
Datorită unei rețele naționale de distribuție bine dezvoltate și unui departament de producție modern, Direct Line Inox asigură servicii complete: debitare, îndoire, proiectare și execuție pentru piese industriale, instalații și mobilier din oteluri inoxidabile.
Prin profesionalism, seriozitate și o strategie de management bazată pe performanță, compania și-a consolidat poziția ca partener de încredere pentru industrii diverse.