Candidatul Ideal
SPECIALIST ACHIZITII PRODUSE ALIMENTARE (Salariu 6000 lei) Limba Rusa OBLIGATORIE
- Abilitati de negociere;
- Cunostinte aprofundate MS Office: word, excel, power point, outlook;
- Experienta minim 2 ani intr-un post similar si in negocierea contractelor de achizitie, in domeniul de activitate comert / retail;
- Utilizator de programe soft de tip ERP;
- Atentie concentrata si distributiva;
- Capacitate de lucru in echipa;
- Energie, dinamism, proactivitate;
- Rezistenta la stres;
- Dorinta de dezvoltare personala;
- Capacitate foarte buna de planificare si organizare.
Descrierea jobului
- Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori, conform politicii de achizitii a companiei;
- Negociaza cu furnizorii contractele de achizitii si cauta sa obtina conditii cat mai avantajoase de calitate, pret, termeni si conditii de plata si livrare, conform politicii de achizitii a companiei;
- Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii, realizeaza analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului logistic si de achizitii;
- Face analiza de piata si se informeaza in permanenta cu privire la noutatile care apar in domeniul de activitate: comert cu produse food si non food;
- Supervizeaza derularea contractelor (raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii);
- Gestioneaza eficient stocurile;
- Asigura si verifica procesul de expediere si urmareste comenzile de aprovizionare pana la receptia finala;
- Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor, avand ca scop final obtinerea unei rotatii bune a acestora;
- Obtine de la furnizori interni toate documentele insotitoare, cele privind calitatea, etc;
- Stabileste forecasturi cu furnizorii;
- Realizeaza si prezinta analize, comparatii de pret, liste de plati, prognoze si estimari precum si programe de productie catre superiori;
- Mentine relatiile cu furnizorii si rezolva prompt problemele care pot aparea, in interesul si conform politicilor si procedurilor companiei;
- Gestioneaza portofoliului de produse alocat;
- Introduce comenzi furnizori in sistemul de gestiune, opereaza modificări, urmareste listările/delistările de preţuri în sistem;
- Gestionează relaţiile cu magazinele.
- LIMBA RUSA ESTE OBLIGATORIE SA SE CUNOASCA
Descrierea companiei
In țările din UE suntem cunoscuti prin supermarketurile sub denumirea “MERE", iar in Romania suntem prezenti in 12 locatii importante.
Joburi similare