Candidatul Ideal
- Studii superioare (avantaj: profil economic, tehnic sau administrativ);
- Traininguri de specialitate(negociere, comunicare , achizitii)
- Cunoștințe de limba engleză;
- Minimum 3 ani experienta intr-un rol similar;
- Competențe avansate de utilizare a Microsoft Office și Outlook; cunostinte ERP (SAP sau echivalent) prezinta avantaj;
- Capacitatea de a gestiona eficient prioritățile între sarcini și proiecte;
- Abilități de colaborare eficientă în echipă;
- Cunoasterea principiilor de baza de selectare a furnizorilor;
- Tehnici de negociere;
- Abordare organizată, proactivă, orientată spre costuri optimizate și comportament conform principiilor etice și de integritate;
- Competențe de comunicare eficientă și colaborare interpersonală;
- Abordare orientată către satisfacția clientului intern.
Descrierea jobului
- Coordonarea procesului de achiziții și derularea proiectelor de selecție a furnizorilor într-un mod eficient, etic și rentabil;
- Evaluarea ofertelor primite și identificarea celei mai avantajoase soluții;
- Plasarea comenzilor de produse si monitorizarea livrărilor de bunuri și servicii;
- Dezvoltarea și menținerea unor relații de colaborare durabile cu furnizorii;
- Participarea la dezvoltarea strategiei de achiziții împreună cu echipa, conform procedurilor interne consolidate;
- Redactarea cererilor de ofertă (solicitări de informații, cotații de preț, oferte simple sau complexe), în conformitate cu procedurile interne;Prospectarea pieței pentru identificarea de noi potențiali furnizori;
- Monitorizarea desfășurării contractelor comerciale, cu accent pe respectarea termenelor de livrare și încărcare a mărfurilor;
- Întocmirea, negocierea și urmărirea procesului de revizuire a contractelor de către departamentele implicate (juridic, financiar, operațional etc.), precum și obținerea tuturor aprobărilor necesare pentru semnare, în conformitate cu politicile și procedurile companiei;
- Monitorizează cheltuielile cu furnizorii și pe categorii de bunuri si servicii, in scopul identificarii strategiei optime de achizitii, de contractare si de stocare;
- Verificarea respectării condițiilor comerciale stabilite cu furnizorii.
Se ofera:
- Salariu de baza atractiv;
- Tichete de masa;
- Bonus in functie de performanta dupa primele 3 luni;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- O echipa dinamica si orientata catre succes.
Descrierea companiei
FAN Courier ofera locuri de munca de top alaturi de curieri dedicati si o echipa gata sa primeasca mereu noi membrii!
Cu un capital 100% romanesc, FAN Courier a fost fondat de catre Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrașcanu in anul 1998. In prezent, este liderul pietei de curierat rapid cu sediul in Bucuresti, ocupand locul 12 in “Top 100 al celor mai cunoscute si longevive branduri romanesti” si castigatorul premiului SUPERBRANDS pentru a doua oara consecutiv in mai putin de 5 ani.
Din dorinta de a ramane partenerul de incredere al tuturor celor ce aleg serviciile FAN Courier acordam atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor oferind solutii si servicii inovatoare, complexe si de calitate. Fiecare livrare efectuata se face cu pasiune si daruire, una din dovezile calitatilor serviciilor prestate fiind certificate IS.
Compania are o acoperire nationala de 100% cu 134 de filiale in toata tara si o flota auto de peste 4000 de masini, gata oricand sa ajunga in orice punct al tarii in cel mai scurt timp micsorand astfel distantele dintre oameni. Peste 200 000 de colete sunt impachetate si predate curierilor in fiecare zi pentru a le duce mai departe clientilor.Sub sloganul “Oriunde, cu placere” masinile FAN Courier acopera 130 de trasee pe intreaga suprafata a tarii strabatand peste 95 270 de kilometrii pe noapte.
Pentru a tine pasul cu noile tendinte, FAN Courier investeste constant in noi servicii pentru clienti, in dezvoltarea si perfectionarea echipei ca toate livrarile sa ajunga in cele mai bune conditii la destinatie, in IT si in sedii locale mai mari si mai moderne.Toate aceste investitii au contribuit la facilitarea procesului de sortare, transport si expediere si a plasat FAN Courier in topul celor mai moderne companii romanesti.
De asemenea, un alt obiectiv al companiei este consolidarea echipei fapt ce a propulsat FAN Courier pe locul 27 in „TOPUL 100 – firme pentru care merita sa lucrezi”.
Daca vrei sa iti afirmi talentul, vrei ca visele sa devina realitate si sa participi activ la dezvoltarea companiei noastre, te asteptam sa faci parte din povestea FAN Courier.
Poti aplica pentru posturile vacante in acest moment sau poti trimite pe adresa noastra un CV pentru a fi in baza noastra de date.