Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Specialist achizitii - Constructii

BAUPARTNER CONSTRUCT SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii superioare finalizate (Cunostinte tehnice in Constructii constituie avantaj);
Cunoasterea limbii engleze;
Abilitati deosebite de comunicare si negociere;
Auto disciplina, punctualitate si respectarea termenelor limita;
Capacitatea de a coordona un numar mare de informatii;
Capacitatea de rezolvare a problemelor, spirit analitic;
Capacitate de comunicare directa (fata in fata sau la telefon) cu furnizorii;
Capacitate de a lua decizii rapide;
Gandire analitica, orientare spre rezultate;
Perseverenta si organizare.

Descrierea jobului

Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori;
Negocierea contractelor de furnizare materiale si servicii;
Expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;
Identificarea de noi furnizori de produse in scopul largirii portofoliului comercial;
Prospectarea in permanenta a pietei de profil si a conditiilor de achizitii/livrare in vederea optimizarii continue a stocurilor;
Intocmirea listelor pentru asigurarea stocului de piese de rezerva pentru masini si utilaje;
Mentinerea si dezvoltarea relatiilor optime cu toti furnizorii si potentialii furnizori, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale si a situatiilor critice;
Evaluarea periodica a furnizorilor in baza criteriilor specifice stabilite la nivel de companie (ex. Conditii de livrare, preturi etc.);
Identificarea nevoilor de aprovizionare si planificare a comenzilor, raspunzand pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
Negocierea conditiilor initierii si derularii de noi contracte, propunand procedura de achizitie /aprovizionare si modificarile acesteia atunci cand se impun;
Evaluarea si analizarea factorilor de influenta a achizitiilor actuale si propunerea masurilor de actiune astfel incat activitatea companiei sa nu fie afectata;
Prevenirea sincopelor in aprovizionarea cu produse, gasind produse similare;
Urmarirea in permanenta a evolutiei preturilor pe piata interna si externa.

Descrierea companiei

Antreprenor general in constructii civile si industriale www.baupartner.ro

Publicat 24 Apr. 2025Reactualizat 22 Mai 2025Expiră 24 Mai 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.