Specialist Achizitii (Category Buyer)

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Avem eroi de echipat și, cum se zice în popor, "so much to do, so little time".
Așa că ne căutăm coleg/ă cu poftă de achiziții interne şi internaţionale..
Rolul tău în cadrul companiei noastre este extrem de important. Vei fi liantul dintre Tresa şi reprezentanţii furnizorilor. De munca ta depinde dezvoltarea celei mai bune selecţii de echipamente de protecție și consumabile pentru construcții!
Sună interesant?

Atunci suntem potriviți pentru tine dacă:
  • Ai diploma de licență (constituie avantaj domeniul economic);
  • Ai experiență cu procesele și indicatorii specifici achiziţiilor de minim 1 an;
  • Ştii să foloseşti suita de aplicații Microsoft Office / Google Workspace, în special spreadsheet-uri (Excel);
  • Ai experiență în utilizarea sistemelor de gestiune tip ERP (experiența în folosirea Charisma ERP constituie avantaj);
  • Știi limba engleză la nivel intermediar avansat;
  • Știi să vorbești și să scrii corect gramatical;
  • Ești punctual/ă, deprins/ă cu managementul timpului și al priorităților.

Descrierea jobului

În Tresa lucrăm pe obiective clare și măsurabile. Dacă îți poți asuma responsabilitatea pentru cerințele de mai jos, te rugăm să aplici, deoarece te vrem în echipa noastră:
  • Administrarea nomenclatorului de articole în ERP;
  • Administrarea listelor de pret, conform politicii noastre de preț;
  • Creșterea profitabilității prin identificarea celor mai competitive produse, servicii și furnizori;
  • Plasarea comenzilor la furnizori și introducerea documentelor de achiziție în ERP;
  • Notificarea colegii din vânzări cu privire la statusul comenzilor lansate și disponibilitatea articolelor la furnizori;
  • Monitorizarea rotației stocurilor de marfa, cu scopul optimizării acestora;
Beneficiile noastre pentru tine sunt:
  • Salariu fix pentru realizarea responsabilităţilor;
  • Bonus de performanță la atingerea obiectivelor;
  • Prime de sărbători și de ziua de naștere;
  • Tichete de masă;
  • Discounturi la achiziția produselor noastre;
  • Contract de muncă pe perioadă nedeterminată;
  • Laptop şi telefon de serviciu pentru zilele în care munca de acasă te face mai productiv/ă;

Descrierea companiei

Echipa Tresa* este formată din oameni harnici și mereu pregătiți să rezolve nevoile clienților pentru siguranță și productivitate.
De peste 28 de ani echipăm eroii de zi cu zi, reprezentând un partener de încredere pentru peste 4000 de clienți, anual.

Ne ghidăm după valori simple, precum:

  • Curiozitate și învățare continuă;
  • Comunicare deschisă și directă;
  • Asumarea responsabilității acțiunilor și rezultatelor;


Misiunea noastră este să:

  • Creștem productivitatea companiilor partenere, optimizând condițiile de lucru ale angajaților acestora;
  • Protejăm sănătatea și viața celor cu profesii grele, periculoase și solicitante, echipându-i corespunzător;


Mai multe informații despre noi poți găsi pe:

  • Website: tresa.ro/despre-tresa
  • Linkedin: linkedin.com/company/tresa-romania/
  • Facebook: facebook.com/TRESA.ROMANIA/
  • Instagram: instagram.com/tresaromania/
  • Youtube: https://bit.ly/3oj27le


*Tresa este marcă înregistrată a Geve Com S.R.L., companie de familie cu capital privat românesc, înființată în 1993.

Publicat 23 mai 2022 Reactualizat 20 iun. 2022 Expiră 22 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.