Candidatul Ideal
Experiență în activități de gestiune/depozitare – constituie avantaj;
Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, programe de gestiune);
Atenție la detalii, responsabilitate și spirit de organizare;
Capacitate de a lucra în echipă.
Descrierea jobului
Verificarea cantitativă și calitativă a mărfurilor primite și livrate;
Ținerea evidenței gestiunii în sistem informatic și/sau pe suport de hârtie;
Asigurarea ordinii și a condițiilor de păstrare corespunzătoare a materialelor din depozit;
Inventarierea periodică a stocurilor și participarea la verificările interne;
Beneficii:
Posibilitati de instruire
Tichete de masa in valoare de 40 lei/zi lucratoare
Bonus de vacanta
24 de zile de concediu de odihna incat sa va bucurati de mai mult timp liber.
Acces la sistemul medical privat (pachet medical) si tarife speciale de abonament pentru membrii familiei.
Program fix de luni pana vineri, ora 07:30-16:00.
Zile libere si sprijin financiar pentru evenimente personale (casatorie, nastere, pierderea unei rude apropiate).
Prime si bonusuri.
Descrierea companiei
RELOC, de mai bine de 50 de ani, este specializat in proiectarea, constructia, repararea si modernizarea vehiculelor feroviare si a materialului rulant, precum si in productia de piese de schimb pentru industria feroviara.
RELOC reprezinta mai mult decat un brand european, reprezinta locuri de munca inalt calificate, productie, design, constructie si reconstructie, cercetare, crearea si dezvoltarea unor concepte feroviare inovative care sa tina pasul cu evolutiile tehnologice.
Oferim sansa unor adevarate cariere, nu doar a unor locuri de munca intr-un mediu de lucru performant, avand ocazia de a lucra cu cei mai buni specialisti si oportunitatea de a promova in cadrul organizatiei.



