Publicat 08 Ian 2016 | Expiră 09 Feb 2016

Special Pricing with German (Location: BUCHAREST)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Join us and work for one of the largest PC vendors in the world! Our client is a well-known multinational information technology company which provides products, technologies, software, solutions and services to consumers in all kind of sectors. Everything they do, they do to make technology more practical, usable, and valuable to their customers. Be part of a team who stares down obstacles on a daily basis!
Joining our team, you will benefit of strong growth plans, working with a global organization who provides you with the tools and resources you will need to succeed, training, courses for your personal and professional development, fun activities with your team (team buildings).

Requirements:

- Job Location in Bucharest;
- Experience in Special Pricing area required;
- Fluent in English and German mandatory;
- Educated to Bachelor degree level with basic knowledge of sales/customer support;
- General computer skills (Windows), specific experience in working with MS Excel and MS Outlook;
- Good communication skills (good questioning and listening skills);
- Efficiency in handling numbers;
- Excellent organizational skills.

Descrierea jobului

- Act as single point of contact for all EMEA Sales Operations requests;
- Processing requests in a timely manner as agreed with Sales Organization across EMEA;
- Submits and processes requests that are coming from clients, partners, sales representatives and/or commercial groups ensuring the agreed time frame;
- Process and coordinates standard and non-standard requests for a particular range of clients;
- Verifies the accuracy of data contained in the requests;
- Makes sure that prices, discounts and other data are correct and obtaines all necesarry authorisations for the processing of the requests;
- Is well informed of the promotions, discounts and other informations which are necesary for handling the requests into the system;
- Ensures the crosschecking and consolidation of financial reports;
- Deliver reports and memos regarind the processed requests, orders and transactions;
- Creates, documents and optimizes operational processes across EMEA.

Job Code: 271015MAL

Descrierea companiei

APT RESOURCES & SERVICES SRL

Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 20 de milioane euro și o medie de 1600 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, în 2014, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor 5 furnizori de servicii complexe de HR din România. 

Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma.  Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru  și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Cel mai nou, dar și cel mai provocator proiect marca APT, este programul de internshipuri ”SIMACTIV”, realizat cu fonduri europene.

Expirat
Special Pricing with German (Location: BUCHAREST)  -  APT RESOURCES & SERVICES