-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Social Media Specialist

TRAVEL BRANDS S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experienta de minim 3 ani in agentie sau departament de marketing;
  • Studii superioare finalizate in marketing, publicitate, comunicare sau domenii conexe;
  • Cunostinte avansate Digital Marketing: Social Media, Google Ads, Meta Ads, Google AdWords, Google Analytics, Display Advertising, Digital strategy, E-mail marketing (cursurile absolvite in domeniu reprezinta un avantaj);
  • Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate;
  • Excelente abilitati de exprimare, atat verbal cat si in scris si de a compune texte de sinteza sau de analiza, creative si usor de inteles;
  • Capacitate de planificare, organizare si respectare a termenelor limita;
  • Gandire strategica, abilitate de a procesa task-uri multiple simultan;
  • Cunostinte de operare Microsoft Office si platforme de grafica/editare foto (reprezinta un avantaj);
  • Limba engleza nivel avansat.

Descrierea jobului

  • Crearea de continut pentru platformele de Social Media Dertour;
  • Imbunatatirea continua a continutului si a strategiilor de social media, ︁︈​︉︇​︉​︁︆︈︁︀​︂︃︃​︇︅​︀prin captarea si analizarea datelor/valorilor sociale adecvate, perspectivelor si bunelor practici, apoi actionând pe baza informatiilor;
  • Administrarea interna a campaniilor Facebook/Instagram Ads;
  • Analizarea si interpretarea datelor din Google Analytics si Meta;
  • Stabilirea si implementarea planului de marketing pentru atingerea obiectivelor;
  • Analizarea comportamentului utilizatorilor online;
  • Raportarea si analizarea perfomantei campaniilor stabilind recomandari pentru atingerea KPI-urilor in functie de canalul de trafic (Google Ads, Facebook Ads, SEO, etc.);
  • Interactiunea directa cu clientii agentiei pe platformele de socializare;
  • O buna intelegere a strategiilor de comunicare si performanta in digital marketing;
  • Pregatirea si propunerea actiunilor clare de optimizare bazate pe analiza datelor (google trends, keyword planner, reach planner etc.).

Beneficii:
  • Abonament medical la o clinica privata;
  • Tichete de masa;
  • Tarife preferentiale pentru vacantele proprii;
  • Abonament Bookster, cea mai mare biblioteca corporate;
  • Coffee/Tea Corner.

Working model: Hybrid.

Descrierea companiei

Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines.

Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii. Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale. * Vor fi contactati doar candidatii selectati.
Publicat 4 Nov. 2024 Reactualizat 25 Nov. 2024 Expiră 4 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.