Publicat 08 Ian 2021 | Reactualizat 17 Ian 2021 | Expiră 07 Feb 2021

Smart Office Manager

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Aplică
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.

Candidatul ideal

Căutăm un Smart Office Manager vesel, isteț și super-ultra-mega organizat, care poate jongla cu voie bună cu provocările administrative ale biroului nostru.

Cum ești tu?

  • Vrei să înveți ceva nou în fiecare zi și Bookster îți va oferi contextul pentru a face asta;
  • Te provoci constant să faci lucrurile mai eficient și mai isteț;
  • Îți arhivezi cu grijă documentele personale și știi exact unde să cauți atunci când ai nevoie de certificatul de garanție al mașinii de spălat pe care ai cumpărat-o în urmă cu 3 ani;
  • Ne bucurăm dacă ai 2-3 ani de experiență în domeniul financiar/administrativ.

Descrierea jobului

Ce vei face?

  • Vei avea grijă să avem un birou vesel, eficient și organizat;
  • Te vei ocupa de achiziționarea celor necesare în birou (de la produse de curățenie, până la rechizite și alte consumabile), dar și de decorarea acestuia;
  • Vei fi responsabil de relația cu furnizorii (negocierea contractelor, plasarea comenzilor, verificarea facturilor și soluționarea diferitelor probleme);
  • Vei avea atribuții de HR admin: te vei ocupa de contractele de angajare ale colegilor, activarea beneficiilor extra-salariale, medicina muncii, înregistrarea concediilor medicale, serviciile de securitate și protecție a muncii;
  • Vei fi suport pentru Contabilitate;
  • Vei organiza sau participa la organizarea unor evenimente de echipă (happy hours, teambuilding-uri, petrecerea de Crăciun etc);
  • Vei păstra relația cu banca;
  • Îl vei ajută pe CEO-ul Bookster cu diverse solicitări care țin de nevoile echipei sau a spațiului de lucru.

Ce beneficii ai la Bookster?
  • Pachet salarial atractiv, tichete de masă, abonament pentru mobil, abonament premium la clinicile Regina Maria;
  • 25 de zile de concediu;
  • Un mediu de lucru vesel;
  • Pauză de lectură zilnică;
  • 3 cărți alese special pentru ține de către CEO-ul Bookster.

Cum aplici?
Doar aplicațiile primite pe site-ul nostru de cariere vor fi luate în considerare.
Următoarea etapă în procesul de recrutare este un test tip GMAT cu 25 de întrebări.

Descrierea companiei

Bookster este biblioteca modernă care revoluționează modul în care citim. Comunitatea Bookster a trecut de 100.000 de cititori care au acces gratuit la cele mai bune cărți din lume și la o experiență super faină.

Suntem o echipă de antreprenori tineri, veseli și inspirați de o misiune comună: să inspirăm oamenii să își descopere visele și să le atingă.

Ne dorim să construim cel mai fain mediu de lucru din România: un proiect modern unde istețimea, creativitatea și profesionalismul se întâlnesc cu antreprenoriatul social, flexibilitatea și distracția. Un loc unde vii cu drag dimineața și pleci cu greu seara.

Bookster este și locul unde te descoperi și înveți – din cărți, din cursuri, din dezbateri, dar mai ales de la colegi.

Credem că oamenii stau la baza succesului oricărui proiect și de aceea acordăm o atenție foarte mare procesului de recrutare. Vrem să-i selectăm pe cei mai buni oameni care se potrivesc cu valorile noastre: Be kind, In

Ai aplicat
Aplică
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Smart Office Manager  -  Bookster

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close