Publicat 12 Dec 2019 | Reactualizat 09 Ian 2020 | Expiră 12 Ian 2020

Service Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Relevant and mandatory skills:

  • 5+ Proven service operation experience
  • Experience within diverse technical environments including in-house developed applications, COTS, SAAS applications and services on Microsoft (.NET), Java and OS400 platforms
  • Azure exposure preferred
  • Exposure to a diverse vendor landscape for consuming IT services (SAAS, PAAS etc) preferred
  • Good knowledge of ITIL related practices relevant for the role;
  • Exposure to DevOps practices
  • Experience of direct communication with senior management
  • Strong communication and customer orientation skills
  • Ability to work in a fast-paced and changing environment
  • Experience of working within a busy IT customer services and support operation
  • Ability to identify trends and using statistics to interpret data
  • Organized, analytical and methodical, structured approach to work, attention to details
  • People management experience preferred

Descrierea jobului

In your role as a Service manager you will:

  • Lead a team of application and Life400 system administrators within the Enterprise Platforms & Regulatory Projects IT Domain
  • Be an advocate and promoter of service management practices across all IT domains of the organization
  • Be responsible for incident, problem and operations management for the services and applications in scope
  • Define and agree relevant SLA/OLA’s with the key business partners and/or external providers to ensure IT services are delivered according to business needs and expectations
  • Manage day to day delivery of services in order to achieve the agreed SLA’s
  • Monitor and measure performance of IT services and recommend changes/improvements where needed
  • Provide quality and operational review reports and detailed descriptions or reports where necessary
  • Be involved in projects transitioning IT services into production
  • Build strong relationships with internal stakeholders providing constant transparent communication with regards to IT services within the domain
  • Manage all operational services incidents being involved in all aspects of solution finding
  • Possess high customer service skills and a very good analytical thinking
What we may offer? Funny that you asked….
  • A team of experts that are willing to share good practices tips & tricks.
  • Cool location in a non-crowded aria of Bucharest, very close to the subway.
  • Work from home (1 or 2 days per week/depending on the project)
  • Flexible hours (we get it…it’s not always easy to get up before the rooster)
  • Fresh fruits & a very good coffee (for some extra energy)
  • Surgery insurance & private healthcare & life insurance & voluntary pension (all because you really matter to us)
  • Development programs (do you want to grow? We stand by you.)
  • Extra vacation days according to your tenure (some extra vacation time doesn’t hurt)

Descrierea companiei

NN este o companie de asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.

Grupul NN din România, include activitățile NN Asigurări de Viață și NN Pensii, companii lider pe piețele de profil, și NN Investment Partners, numărul patru în topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din România.

Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități de dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături de clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și de încredere. Valorile noastre de bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.

Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi de zi.

NN Romania in cifre:

2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, pensii obligatorii și pensii facultative Cote de piață decembrie 2016:

• Asigurari de viata: 32,6%

• Pensii obligatorii (Pilonul 2) - 36,5% în funcție de active

• Pensii facultative (Pilonul 3) - 50,2% în funcție de active

Expirat
Service Manager  -  NN Asigurari de Viata

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close