Service Administrator

Adecco Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Descrierea jobului

We are currently hiring a Service Administrator for our client, a global leader in food processing and packaging solutions.
The successful candidate will be responsible for:

• Execute the delivery of high-quality service administration, for a defined FSO area, to the relevant field force stakeholders. Ensure that the relevant stakeholders are involved in a timely manner and with a high level of co-operation to drive satisfactory back-office administration
• Front office for spare parts orders
• Master Data Mangement owner for work centres
• Execute internal order management and follow up
• Execute end to end intercompany billing for Service Engineers borrowed from one market to another market by opening service orders
• Local logistic – of tools and templates required for service events
• Travel arrangement support for service engineers

You are the perfect candidate if you have:
• Business Administration or Finance Degree
• Minimum 3 years of administration experiences
• Good knowledge of English
• Good computer skills (MS office, Outlook, …)
• SAP R3 and Business Warehouse experiences would be considered as an advantage

Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.
Publicat 27 sept. 2021 Reactualizat 25 oct. 2021 Expiră 27 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos