Candidatul Ideal
- Diploma universitara in domenii tehnice (IT, Inginerie);
- Minimum 5 ani de experienta intr-un rol similar;
- Experienta avansata in utilizarea platformei UiPath si in dezvoltarea de solutii automatizate; folosind limbaje de programare precum C# sau Python, si baze de date SQL;
- Cunostinte solide in utilizarea instrumentelor RPA si a tehnologiilor de procesare inteligenta a documentelor (ex: ABBYY Vantage, Tesseract OCR);
- Experienta in integrarea aplicatiilor, inclusiv ERP, prin fluxuri de lucru automatizate utilizand module UiPath;
- Abilitatea de a intelege logica bazata pe fluxuri de lucru si de a transpune diagrame de procese de business in solutii automatizate functionale;
- Cunosterea limbii engleze la nivel avansat (scris si vorbit);
- Abilitati excelente de analiza si sinteza, gandire logica si orientare catre rezultat;
- Capacitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa;
- Atitudine pozitiva, disciplina, deschidere catre invatare si dezvoltare profesionala continua;
- Abilitati foarte bune de organizare, planificare, prioritizare si atentie la detalii;
- Experienta anterioara intr-un mediu de lucru Agile reprezinta un avantaj.
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Dezvoltarea, testarea si implementarea automatizarilor de procese prin intermediul platformei UiPath / tehnologii Low Code.
- Evaluarea mai multor optiuni inainte de propunerea unei solutii catre echipa de proiect sau partenerul de business.
- Colaborarea activa in cadrul echipei Agile (Squad) pentru livrarea de solutii eficiente, scalabile si conforme cu cerintele de business.
- Elaborarea documentatiei tehnice si functionale aferente solutiilor dezvoltate.
- Oferirea de suport tehnic in toate fazele ciclului de viata al automatizarilor: analiza, dezvoltare, testare, implementare si mentenanta.
- Monitorizarea performantelor proceselor automatizate si dezvoltarea de rapoarte si indicatori KPI relevanti.
- Asigurarea calitatii si conformitatii solutiilor cu standardele interne si bunele practici RPA.
- Comunicarea cu furnizorii de software pentru solutionarea problemelor tehnice, propunerea de imbunatatiri si participarea activa in comunitatea RPA.
- Participarea activa la ceremoniile Agile (Daily Stand-up, Sprint Planning, Reviews, Retrospective) si implicarea in procesul de imbunatatire continua.
Beneficii:
- Sistem flexibil de beneficii in platforma Benefit Systems - poti alege beneficiile care se potrivesc nevoilor tale;
- Asigurare medicala privata ce acopera servicii complexe;
- Work-life balance - program flexibil si mod de lucru hybrid;
- Sediu central, usor accesibil, cu design adaptat pentru co-working (Timpuri Noi);
- 21 zile de concediu de odihna + 1 zi libera pentru ziua de nastere + zile de concediu pentru vechimea in companie;
- Oportunitati de dezvoltare (cursuri interne si externe).
INFORMATII DESPRE PROTECTIA DATELOR
Prin aplicarea la acest anunt de recrutare declar ca am citit nota de informare disponibila pe pagina companiei la adresa: https://ro.kruk.eu/candidat-pentru-un-loc-de-munca-gdpr, si sunt de acord cu modul si termenii de prelucrare datelor cu caracter personal pe care KRUK Romania le va procesa in scopul recrutarii, pentru pozitia pe care am selectat-o.
Descrierea companiei
Grupul KRUK este liderul pietei de gestionare a creantelor din Europa Centrala. Din 2007, Grupul activeaza cu succes pe piata din Romania.
Grupul KRUK este prezent in mai multe tari din Europa Centrala: Polonia, Romania, Cehia, Slovacia, Germania, Luxemburg, Malta, Italia si Spania. Compania ofera oportunitati de dezvoltare, siguranta, suport si stabilitate.
Vino si alatura-te echipei KRUK Romania si vom creste impreuna, cu pasiune si hotarare!
Ne mandrim cu titlul de Top angajator, ocupand locul 3 in Topul angajatorilor, conform Undelucram.ro, titlu obtinut pentru cultura organizationala transparenta si preocuparea constanta pentru bunastarea angajatilor.
KRUK Romania are o echipa tanara si profesionista si isi desfasoara activitatea intr-un mediu placut si linistit. Valorile in functie de care ne ghidam activitatea, sunt: simplitatea, respectul, cooperarea, responsabilitatea si dezvoltarea continua.
In centrul fiecarui proiect si activitate pe care le dezvoltam, avem clientii nostri si ne straduim in fiecare zi sa gasim noi solutii viabile care sa ii ajute sa isi rezolve problemele financiare temporare.
In Grupul KRUK ne angajam sa promovam o forta de munca diversa si incluziva. Incurajam cu tarie aplicatiile candidatilor cu dizabilitati. Aderam la principiile egalitatii de sanse si concurentei loiale, asigurandu-ne ca toti candidatii pot participa cu sanse de egalitate. In cazul in care aveti nevoie de amenajari specifice pentru a va sprijini procesul de aplicare, va rugam sa indicati acest lucru in cererea dumneavoastra sau sa ne contactati la recrutare@kruk.com.ro. Suntem dedicati facilitarii unui proces de recrutare confortabil si accesibil pentru toti solicitantii.