Publicat 23 Apr 2021 | Reactualizat 21 Mai 2021 | Expiră 24 Mai 2021

Senior Project Manager - domeniul nuclear

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal


Studii superioare tehnice absolvite
Cursurile de management de proiect constituie un avantaj
Cunostinte digitale: Microsoft Project Planning, Office – nivel avansat (word, xls, ppt), alte programe – in functie de proiect.
Experienta de minim 5 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie
Experienta de minim 7 ani de lucru in proiecte
Experienta in proiectare constituie un avantaj
Engleza – ca limba de lucru
Franceza, germana constituie un avantaj
Bun organizator
Abilitatea de a relationa cu grupuri diverse
Abilitati de planificare si previzionare solide
Abilitati dovedite de leadership (stabileste directia, motiveaza si obtine angajamentul oamenilor)
Capacitatea de a crea un climat de lucru stimulator pentru propria echipa si parteneri
Bun comunicator (oral/scris, public/individual)
Abilitatea de a relationa cu grupuri diverse de stakeholderi
Intelegerea proceselor financiare de baza
Integritate
Orientare catre rezultat
Bune abilitati de negociere
Cunoasterea termenilor contractuali si comerciali

Descrierea jobului

Postul este in Bucuresti si raporteaza Directorului de divizie.

Misiunea postului
Coordoneaza implementarea mai multor proiecte sau a unor proiecte complexe si/sau de mari dimensiuni, cu scopul de a maximiza performanta economica, in conditii de legalitate, securitate in munca si satisfacere a cerintelor clientului. Urmareste aparitia unor noi oportunitati de afaceri cu clientii din perimetrul sau.

Principalele sarcini si reponsabilitati:
Operatiuni

Este principalul responsabil de succesul proiectului pe care il conduce
Monitorizeaza permanent progresul proiectului si executia bugetului
Monitorizeaza permanent marja proiectului si ia masuri pentru maximizarea acesteia

Operatiuni specifice etapei de prospectare/identificare proiect:

Identifica eventualele oportunitati de proiecte noi din perimetrul sau
Tine legatura permanenta cu clientii din portofoliul sau pentru a sesiza noi oportunitati de afaceri
Informeaza periodic clientii cu privire la noutatile din oferta Diviziei

Operatiuni specifice etapei de ofertare/contractare proiect

Analizeaza fezabilitatea, propune si sustine intern proiecte noi
Participa la elaborarea ofertei

Operatiuni specifice etapei de lansare proiect:
Realizeaza analiza stakeholderilor si propune planul de management al acestora
Solicita echipei de ofertare toate informatiile despre proiectul castigat
Aproba planul de organizare de santier
Stabileste frecventa si continutul rapoartelor intermediare din partea echipei de proiect
Intocmeste planul de implementare a proiectului (pe baza contractului) pentru intreaga durata a acestuia
Colaboreaza cu Directia Logistica pentru identificarea si contractarea facilitatilor pentru angajatii din santier
Transmite PM sau SS, dupa caz, planul de implementare si elementele relevante ale contractului
Convoaca si organizeaza sedinta de KOM (Kick of meeting)
Se asigura ca toate avizele necesare au fost obtinute
Stabileste resursele necesare proiectului (umane, echipamente etc)
Transmite directiilor partenere (Achizitii, Logistica, HR) necesarul de resurse si planificarea in timp a acestora
Studiaza bune practici si stabileste instrumente pentru executia si coordonarea proiectului
Negociaza alocarea resurselor cu toate partile interesate
Stabileste echipa de proiect si o valideaza cu EPM/directorul de divizie
Organizeaza KOM cu echipa de proiect si deleaga sarcinile si responsabilitatile specifice

Operatiuni specifice etapei de executie proiect:
Revizuieste planul de implementare a proiectului, in functie de evolutia acestuia
Asigura sau supervizeaza, dupa caz, livrarea la timp, conforma si cu costuri minime a proiectului
Verifica rapoartele saptamanale de activitate
Verifica planificarea resurselor si activitatilor pe termen scurt (1-3 saptamani)
Valideaza raportul saptamanal privind stadiul avansului fizic al lucrarii
Este responsabil de cash flow-ul proiectelor din perimetrul sau
Comanda catre departamentul de achizitii EIP necesar, pe baza cererii Sefului de Santier
Initiaza si valideaza achizitiile din cadrul proiectului
Verifica si valideaza graficul de executie a lucrarilor
Realoca dinamic responsabilitatile fiecarui membru in cadrul proiectului
Verifica pontajele intocmite de catre Seful de Santier
Solicita PM si SS rapoarte cu privire la performanta HSE si evalueaza indicatorii
Analizeaza si valideaza orice alte rapoarte necesare in proiect
Conduce procesul de identificare a problemelor si a riscurilor si de luare a masurilor corective
Intocmeste sau verifica intocmirea fisierului de achizii, impreuna cu PM, Divizia de achizitii, si il actualizeaza lunar/periodic
Propune ajustarea bugetului proiectului, in functie de evolutia acestuia
Intocmeste lunar previziunea financiara a proiectului si o prezinta spre validare superiorului
Verifica periodic calitatea executiei
Gestioneaza relatia proiectului cu toate departamentele suport, asigurandu-se ca resursele necesare sunt livrate la timp si de calitatea ceruta
Elaboreaza si livreaza rapoarte de progres, propuneri, specificatii si prezentari
Valideaza situatiile de lucrari ale subcontractorilor primite de la Seful de Santier

Operatiuni specifice etapei de receptie proiect
Se ocupa de intocmire si pune la dispozitia Beneficiarului:
-Cartea tehnica a constructiei
-Garantii
Participa la receptia lucrarilor
Convoaca sedinta de retur de experienta dupa terminarea lucrarilor

Relatia cu clientul
Tine permanent legatura cu clientul, pentru a identifica noi nevoi si oportunitati de proiecte
Clarifica, impreuna cu clientul, detalii care pot sprijini procesul de ofertare
Informeaza clientul cu privire la planul de implementare si conditiile preliminare pe care acesta trebuie sa le asigure
Participa la intalnirile periodice de analiza cu reprezentantii clientului
Organizeaza intalniri de clarificare cu clientul si proiectantii, atunci cand este necesar
Mediaza cu clientul, atunci cand este cazul, situatiile de lucrari
Informeaza clientul la timp de toate problemele aparute pe parcursul proiectului
Asigura legatura cu reprezentantul clientului pentru semnarea receptiei finale
Managementul si dezvoltarea echipelor

Asigura buna desfasurare a procesului de management al performantei (stabilire de obiective individuale, evaluare, feedback permanent etc) pentru echipele sale
Stabileste, in colaborare cu cu managerii relevanti, nevoile de formare si dezvoltare ale PM si SS din subordine
Asigura si incurajeaza, in cadrul proiectului, calitatea lucrului in echipa si colaborarea dintre angajati si echipe
Asigura, in perimetrul sau, un climat de lucru bazat pe valorile IMSAT, in care fiecare angajat sa isi poata exprima opiniile, sa contribuie activ la realizarea obiectivelor proiectului si sa-i fie recunoscuta contributia.
Respecta si asigura respectarea de catre toti membrii echipei de proiect a valorilor si principiilor etice ale IMSAT/SNEF


Comunicare:

Comunica in permanenta cu PM si SS asupra evolutiei lucrarilor
Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si cu alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente
Coordoneaza transferul de informatii dintre departamentul de proiectare si echipele din santier
Este responsabil de mentinerea bunelor relatii cu toti interlocutorii din proiect
Comunica in permanenta cu echipa de proiect pentru a asigura respectarea planului

In afara companiei

Coordoneaza relatia cu terte parti (contractori, furnizori etc)
Mentine o relatie permanenta si directa cu clientul pentru a identifica noi nevoi si oportunitati de proiecte
Garanteaza respectarea regulilor de comunicare si de imagine ale companiei in cadrul proiectului

Se ofera un salariu atractiv, mediu de lucru placut si profesionist, expunere internationala, pachet de servicii medicale la o clinica privata, asigurare de viata, etc.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.

Descrierea companiei

IMSAT Groupe SNEF: Integrator de solutii multitehnice

Recunoscut ca expert in sectoarele de activitate din Industrie, Energie, Infrastructura Cladirilor sau a Transporturilor, IMSAT Groupe SNEF proiecteaza, dezvolta si integreaza solutii multitehnice pentru cele mai complexe aplicatii.

Identificarea nevoilor, oferirea celor mai bune solutii tehnice si indeplinirea, de fiecare data, a indicatorilor de performanta solicitati, in conditii de maxima securitate in executia proiectelor in site, stau la baza increderii pe care clientii ne-o acorda de aproape 60 de ani.

Experienta dovedita prin proiectele implementate cu succes pe plan national si international, abordarea de tip “solutii la cheie” si expertiza echipei ne permit sa fim alaturi de clientii nostri in toate etapele, de la proiectare la management de proiect, fabricatie, montaj, punere in functiune si mentenanta.

Expirat
Senior Project Manager - domeniul nuclear  -  IMSAT SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close