Publicat 16 Mai 2019 | Reactualizat 13 Iun 2019 | Expiră 16 Iun 2019

Senior Legal Manager (Manager juridic senior)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cunoştinţe (criteriile esenţiale minime acceptabile pentru realizarea sarcinilor):

  • Cunoștințe avansate de PC (MS Office
  • Diplomă de licență și experiență profesională relevantă
  • Cunoașterea legislației din România
  • Cunoștințe avansate de limba engleză
Abilităţi
  • Abilități solide de prezentare
  • Abilitatea de a întocmi rapoarte, analize și prezentări
  • Bune abilități de comunicare, interpersonale și persuasive
  • Abilități solide de organizare
  • Abilitatea de a stabili priorități și de a planifica activitățile
  • Abilități de rezolvare probleme și de negociere
  • Abilităţi de conducere a autoturismelor
  • O bună întelegere a proceselor și procedurilor din cadrul departamentului
Experienţă
  • Cel puțin 4 ani de experiență în domeniu

Descrierea jobului

Planifică, organizează, gestionează și monitorizează toate aspectele de natură juridică ale afacerii în vederea atingerii obiectivelor societății, în mod eficient. Asigură respectarea reglementărilor legale, oferă sprijin societății în vederea respectării conformității juridice, oferă servicii juridice si de calitate pe toate aspectele care vizeaza activitatea societatii.

  • Asigură consilierea juridică cu privire la toate aspectele legale: reglementări aplicabile insitutiilor financiare nebancare (legi, ordonante regulamente BNR etc) legate de functionarea societatii, de creditul de consum, în domeniile civil, financiar, impozitare, muncă, etc., în vederea respectării reglementărilor legale, de exemplu: protecția datelor personale, legislația muncii, recuperare creanțe.
  • Oferă recomandări în limba română și în limba engleză privind aspectele identificate de personalul de conducere din România și/sau Regatul Unit sau de diferite departamente ale societății.
  • Oferă consultanță juridică pentru probleme/ situatii existente sau viitoare identificate in desfasurarea activitatii, pentru proiectele in curs de desfasurare/ implementare si evidentiaza conducerii societatii implicatiile legale, riscuri pentru afacere din punct de vedere legal, precum si potentiale solutii de implementare in vederea atenuarii riscurilor si/sau impactului asupra afacerii.Oferă consiliere conducerii companiei cu privire la diverse aspecte juridice, întocmind și gestionând documentația juridică, oferă sprijin societății în ceea ce privește negocierile comerciale legate de operațiunile generale ale societății.
  • Acționează ca partener cheie în proiectele si deciziile de afaceri luate la nivelul companiei, asigurând oferirea de analiză și consultanță juridica judicioasa pentru adoptarea deciziilor tactice și strategice.
  • Asigură suport juridic efectiv tuturor departamentelor, inclusiv elaborarea și revizuirea contractelor juridice, analizarea politicilor și comunicărilor interne și gestionarea disputelor și litigiilor.
  • Monitorizează legislația națională elaborând propuneri care să permita conformitatea și să optimizeze operațiunile de afacere.
  • Analizează toată documentația curentă în uz în cadrul societății, atât pentru conformitate, cât și pentru relevanță.
  • Implementează politici și proceduri pentru a se asigura că toate procesele în instanță împotriva foștilor angajați, clienti s-au încheiat la timp și într-un mod favorabil.
  • Gestioneaza litigiile in care este implicata societatea, implicandu-se activ in redactarea de cereri de chemare in judecata, aparari in dosare, adrese catre instante si reprzentari in instanta daca este cazul;
  • Ofera consultanta si recomandari de natura juridica, astfel incat societatea sa isi poata asigura că nu își asumă practici comerciale care ar putea pune în pericol sau deteriora reputatia companiei sau atrage sanctiuni din partea autoritatilor.
  • Analizează și se asigură ca toate contractele și actele societății, politicile si procedurile interne să fie în conformitate cu legislația în vigoare.
  • Ofera consultanta si recomandari de natura juridica, astfel incat societatea sa se poata asigura că activitățile desfășurate respectă legislatia aplicabila in domeniul protecției datelor personale, protectiei consumatorilor, oferind consiliere si suport juridic in vederea rezolvarii la timp si intr-un mod eficient a reclamatiilor primite de societate de la clienti, angajati, potentiali clienti, autoritati.
  • Asigura reprezentarea societatii in fata autoritatilor, in cadrul investigatiilor desfasurate de acestea sau ofera autoritatilor relatiile solicitate, dupa informarea prealabila a conducerii societatii.
  • Ofera consultanta si recomandari de natura juridica, astfel incat societatea sa isi poata asigura conformitatea de reglementare față de instituţiile relevante precum Banca Națională a României, Autoritatea Naţională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, Consiliul Concurenței.
  • Ofera consultanta si recomandari de natura juridica, astfel incat societatea sa se poata asigura că implicațiile legale privind schimbările de produse sunt luate în considerare în dezvoltarea diferitelor produse.
PROIECTELE DEPARTAMENTULUI JURIDIC
  • Monitorizează mediul juridic din România și, în baza concluziilor formulate, pregătește, gestionează și pune în aplicare proiecte speciale pentru a susține atingerea misiunii și obiectivelor societății. Furnizează documentația necesară pentru proiectele adoptate și revizuirea ulterioară a proiectelor.
COLABORAREA CU CELELALTE DEPARTAMENTE
  • Cooperareaza cu celelalte departamente ale societății, precum si cu organele de conducere a societatii. Pregătește materiale ajutătoare pentru întâlnirile periodice ale Directoratului, Comitetului de Supraveghere alte comitete din cadrul societatii, Comitetului Juridic Internațional, dupa caz.
RAPORTARE
  • Pregătește materiale pentru rapoarte periodice și/sau ad hoc, cu precădere rezumă schimbările de natură legislativă și evaluează riscurile posibile. Pregătește rapoarte pentru întâlnirile periodice ale Directoratului societății, Consiliului de Supraveghere, dupa caz.
  • Îndeplinește orice alte sarcini dispuse de superiorul direct și/sau ierarhic în conformitate cu regulile societății și reglementările legale în vigoare, corespunzător competențelor profesionale și atribuțiilor prevăzute în fișa postului

Descrierea companiei

Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.

Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.

De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru, prin accesarea următorului link: https://www.provident.ro/politica-de-confidentialitate

Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale, ne poți contacta la adresa: datepersonale@provident.ro.

Expirat
Senior Legal Manager (Manager juridic senior)  -  Provident Financial Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close