Senior Learning Administration with French and English

Candidatul Ideal

Skills Required:
  • Strong project management skills applied in a business/corporate environment.
  • Experience in managing multiple design projects.
  • Strong client management and team management skills.
  • Handle the complex problem raised by the client and provide the solution to the problem.
  • Responsible for timely and accurate processing of end-to-end training management.
  • Handle employee requests according to the project deadlines
  • Provide expected quality of deliverables.
  • Interaction with Client daily via phone and email, work on resolving L&D related issues, cooperate with other delivery team members, and ensure that the documentation is up to date
  • The role purpose is also to ensure knowledge sharing with other team members and work coordination in the team.
  • Strong Analytical skills for reporting.
Good to have:
  • Workday, Salesforce
  • Technology troubleshooting skills.


Descrierea jobului

Roles & Responsibilities:
  • Lead and manage the client engagement.
  • Lead and manage the project team.
  • Works with designated stakeholders to gather and finalize commitments (amounts, licenses, vouchers, and learning credits, other training products) to meet contractual thresholds.
  • Monitors progress toward reaching commitment thresholds and provides status reporting to the Contract Management core team
  • Raises iSOWs for regional commitments; raises PO for signed off contracts
  • Cooperates with Procurement and Finance teams to finalize contracts
  • Allots licenses/amounts/vouchers/learning credits etc. per finalized regional commitments.
  • Works with and escalates issues to L&D contract owners as needed.
  • Maintains related process documentation and procedures (updates if required)
  • Maintains additional purchase of licenses or vouchers or any other products under the contract.
  • Maintains day-to-day administration of implemented contracts (license distribution and tracking the usage, reporting, resolving minor issues, re-directing queries to proper sources, etc.
  • Maintains collaborative relationships with vendors and internal stakeholders.
  • Reporting
  • Invoicing
  • Initiate and monitor the processing of external invoices and process internal charging
  • Handle regular communication with the Client counterparts and build relationships with them for future delivery.
  • Continually seek out ways to improve Client satisfaction.
  • Build a positive and supportive team culture and help the team to improve efficiency.
  • Knowledge of SAP Success Factors Learning would be an advantage.
  • Be responsible for all deliverables.
  • Develop, mentor, and coach junior Learning Admin.
  • Develop process excellence in Operation activities.
  • Demonstrate expertise in leading and managing both internal and external clients.
  • Handle client communication and reporting.
  • Exhibit strong problem-solving and business acumen skills
  • Demonstrate advanced proficiency in written and verbal communication skills
  • Be actively involved in pre-sales activities (for example, help the management in responding to RFIs and RFPs, create prototypes or POCs, etc.)
  • Contribute to team “Business As Usual” activities such as hiring, process improvement, service standardization, etc.

Descrierea companiei

Capgemini este unul dintre cei mai importanți furnizori din lume de servicii de consultanță, tehnologie și externalizare. Cu peste 200 000 de membri la nivel mondial, Capgemini este o companie care le permite clienților săi să se transforme și să performeze prin tehnologii, oferindu-le acestora informații și capacități care le sporesc libertatea de a obține rezultate superioare printr-un mod unic de lucru, Collaborative Business Experience ™.

Grupul se afla în fruntea inovatiei pentru a aborda întreaga gama de oportunitati ale clientilor în lumea în permanenta evoluție în cloud, digital și platforme. Combinand tehnologia de vârf cu expertiza profunda a sectorului și o cunoastere puternica a celor patru afaceri cheie Capgemini, compania ofera o gama larga de servicii integrate. Capgemini se bazează pe modelul său global de livrare numit Rightshore®, care își propune să obțină echilibrul corect al celor mai talentați oameni ai săi din mai multe locații ale companiei, lucrând ca o singură echipă pentru a crea și a oferi soluția optimă pentru clienți. Capgemini considera ca de transformarea digitala ar trebui sa beneficieze întreaga omenire și intenționează să fie un punct de reper în ceea ce privește contributia sa la societate, nu doar pentru propriile activități, ci și pentru cele ale clientilor săi. Luptând împotriva excluziunii și actionand pentru a promova diversitatea, Capgemini își propune sa construiască un viitor incluziv și durabil pentru toți, cu ajutorul tehnologiei și pe baza energiei talentelor sale, precum și pe talentele clientilor și partenerilor săi.

Echipa Capgemini colaboreaza cu cele mai importante marci din lume pentru a imbunatati și transforma modul în care fac afaceri. Și fac acest lucru cu pasiune și motivare pentru atingerea scopului companiei. Iubești provocarile, ai sete de cunoastere și dorința de a fi printre cei mai buni? Vino alături de Capgemini pentru a ne inspira și motiva reciproc.

Iubeste-ti cariera Capgemini!

Publicat 20 ian. 2022 Reactualizat 17 feb. 2022 Expiră 19 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.