
Senior Graphic Designer
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
CANDIDATUL IDEAL este:
- Interesat(ă) să lucreze în domeniul fondurilor nerambursabile și a consultanței în afaceri
- Absolvent de studii universitare în domeniul design, comunicare, marketing sau relații publice
- Cu capacitatea de procesare și analiză a informațiilor primiteCu atitudine pozitivă și proactivă
CANDIDATUL IDEAL are:
- Experiență relevantă - Candidatul ar trebui să aibă cel puțin 5 ani de experiență în design grafic și să aibă o portofoliu solid care să demonstreze experiența sa în diverse proiecte.
- Cunoștințe avansate în design - Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe avansate în software-uri de design grafic, cum ar fi Adobe Creative Suite și Sketch, și să fie capabil să creeze design-uri de înaltă calitate și inovatoare.
- Candidatul ar trebui să aibă cunoștințe avansate în crearea și editarea de conținut video
- Abilități de comunicare și colaborare - Candidatul ar trebui să aibă abilități excelente de comunicare și să poată colabora cu alte departamente și echipe pentru a crea design-uri coezive și integrate.
- Creativitate și inovație - Candidatul ar trebui să aibă o gândire creativă și inovatoare și să fie capabil să genereze idei noi și să ofere soluții pentru probleme complexe.
- Capacitatea de a lucra sub presiune - Candidatul ar trebui să fie capabil să lucreze sub presiunea termenelor limită strânse și să gestioneze mai multe proiecte simultan.
- Receptivitatea la feedback și capacitatea de auto-îmbunătățire - Candidatul ar trebui să fie deschis la feedback și să fie capabil să învețe din experiențele anterioare pentru a se îmbunătăți în timp.
- Cunoștințe de bază SEO - constituie avantaj
- Cunoștințe de bază Web design - HTML/CSS - constituie avantaj
- Cunoașterea limbii maghiare și engleze reprezintă avantaj.
Descrierea jobului
- Crearea și dezvoltarea conceptelor și design-urilor grafice pentru diverse proiecte, inclusiv print, digital, social media și alte canale de comunicare.
- Crearea și editarea conținutului video de promovare a companiei
- Crearea, actualizarea și menținerea unui brand consistent în toate canalele de comunicare.
- Colaborarea în cadrul departamentului de marketing și alte echipe pentru a dezvolta soluții eficiente și inovatoare pentru problemele de design.
- Crearea de prezentări de design pentru a prezenta conceptele către clienți și echipa de management.
- Răspuns rapid la feedback-ul și cerințele clienților pentru a livra produsele finisate la timp.
- Rămânerea la curent cu tendințele și noile tehnologii în domeniul design-ului grafic.
- Promovarea imaginii companiei, atât în mediul online, cât și în offline
- Propunerea și implementarea de concepte de marketing pentru promovarea serviciilor companiei, creșterea notorietății brandului și atragerea de clienți noi
- Menținerea relației cu furnizorii de materiale, servicii și partenerii media
- Activități organizatorice și administrative
- Organizarea și participarea la diferite evenimente sau conferințe
- Îngrijirea aspectului vizual al companiei în cadrul birourilor din țară
- Pachet Salarial competitiv care să reflecte experiența și cunoștințele lor în domeniu.
- Bonusuri și recompense pentru performanțe remarcabile sau atingerea obiectivelor
- Asigurare medicală
- Dezvoltarea profesională: oferirea de oportunități de dezvoltare profesională, cum ar fi participarea la conferințe și evenimente de networking, cursuri de formare și proiecte interesante
- Oferirea de echipamente și tehnologie de ultimă generație
- Recrutarea are următoarele etape:
- 20 martie: vă așteptăm CV-ul până la această dată pe Ejobs.
- 20 - 23 martie: Departamentul de HR analizează CV-urile și contactează candidații selectați
- 23 - 28 martie: Candidații selectați vor trece printr-o evaluare / testare a capacităților
- 28 – 30 martie: Interviu finale, ofertare și comunicare rezultate
Descrierea companiei
Aparținem grupului internațional Goodwill prezent în România, Ungaria, Bulgaria şi Croaţia.
Din 2008 oferim soluții complete pentru accesarea fondurilor. Am fost primii care am lansat conceptul pachetelor de tip abonament pentru dezvoltarea afacerilor – pachete care au evoluat şi s-au diversificat de-a lungul anilor: de la fonduri nerambursabile până la pachete integrate care pot include consultanţă în fonduri nerambursabile, proiectare, dezvoltare şi implementare soluţii RPA (Robotic Process Automation), soluţii energie regenerabilă, achiziţii publice, obţinere credite, fonduri de investiţii sau analize de piaţă şi analize financiare pentru dezvoltarea afacerii.
Alege fonduri europene pentru afacerea ta!