Publicat 21 Dec 2020 | Reactualizat 18 Ian 2021 | Expiră 21 Ian 2021

Senior Brand and Communication Manager

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Role: Our Brand&Communication Marketing team is on the lookout for new colleagues to join them in the quest of driving the business forward and creating value while working to create engaging internal and external content that will turn heads and build brand recognition.
We are looking for an ambitious, enthusiastic, outgoing and energetic Senior Brand and Communication Manager to join our team!

Profile:

  • We are looking for an entrepreneurial profile that can build outside of the box, disruptive communication
  • The need of increased relevance within the industry is growing therefore we need to build messages that are credible and have strong call to action
  • Pragmatic, result oriented profile

Requirements:
  • 5+ years’ experience in a multinational, in communication, brand building and positioning, developing and implementing communication campaigns.
  • Media strategy, planning and execution background is mandatory.
  • Experience in increasing the relevance of a brand or product, building and implementing brand and product activation strategy.
  • Ability to develop internal and external engagement through strong internal communication strategy and Employer Value Proposition.
  • Ability to develop day-to-day opportunities to analyze consumer insights data.
  • Ability to develop content to engage stakeholders and consumers it’s a differentiator.
  • Ability to collaborate with cross – functional teams in order to find ways and means to support business goals.
  • Great communication skills, both in writing and verbal communication along with fluency in English.

Descrierea jobului

Responsibilities:

  • Develops organization's brand voice across a variety of communication channels while creating engaging internal and external content.
  • Develops and implements NN brand communication activities covering public relations, advertising, events, sponsorships, corporate communication and promotional activities.
  • Together with the manager and team, develops and implements the NN brand’s communication strategy within the organisation.
  • Develops and implements effective media strategy and planning.
  • Develops and coordinates the internal and external communication plan impacting the objectives of NN Romania in order to ensure the best company image in relation to the clients, the public, media channels and any other relevant entities.
  • Insights generation and communication development based on insights generation. Consumer qualification of the messages and campaigns using marketing research tools.
  • Manages the activity of the external agencies (advertising, media, PR, CSR) to deliver on time, on brand and within budget.
  • Manages the budget allocated to the projects that he/she oversees.
  • Influences the development and the implementation of an external and internal homogeneous corporate image.
  • Amplify communication plans for new products launches, events and promotions.

Descrierea companiei

NN este o companie de asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.

Grupul NN din România, include activitățile NN Asigurări de Viață și NN Pensii, companii lider pe piețele de profil, și NN Investment Partners, numărul patru în topul companiilor de administrare a fondurilor mutuale din România.

Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități de dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături de clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și de încredere. Valorile noastre de bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.

Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi de zi.

NN Romania in cifre:

2,2 milioane clienți unici de asigurări de viață, pensii obligatorii și pensii facultative Cote de piață decembrie 2016:

• Asigurari de viata: 32,6%

• Pensii obligatorii (Pilonul 2) - 36,5% în funcție de active

• Pensii facultative (Pilonul 3) - 50,2% în funcție de active

Expirat
Senior Brand and Communication Manager  -  NN Asigurari de Viata

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close