Publicat 03 Apr 2017 | Reactualizat 24 Apr 2017 | Expiră 04 Mai 2017

Sef Tura Suport Tehnic Monitorizare Outsourcing Brasov

1 post

Candidatul ideal

•Un an de experienta relevanta in activitatea de suport pentru produse si servicii Telekom.
•Bune cunostinte cunostinte de notiuni tehnice specifice serviciilor furnizate de Telekom;
Bune abilitati de coaching

•Foarte buna utilizare a protocoalelor de scriere;
•Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu;
•Excelenta cunoastere a aplicatiilor MS Office: Excel, PowerPoint si Word;
•Bune aptitudini organizatorice si de comunicare;
•Spirit de echipa;
•Orientare catre client;
•Orientare catre rezultate;
•Capacitatea de a lucra in conditii de stres;
•Comportament proactiv;
•Capacitatea de a lua decizii rapide;
•Disponibilitate pentru deplasarile in interesul serviciului

Descrierea jobului

Desfasoara activitatea de monitorizare a angajatilor partenerilor companiei aflati in responsabilitatea sa si intreprinde actiunile necesare pentru a oferi suport acestora in vederea indeplinirii obiectivelor stabilite pentru servicii fixe si mobile, oferite de Companie, pentru suport de tip nivel 1.

Verifica permanent realizarea obiectivelor angajatilor partenerilor companiei aflati in responsabilitatea sa, si a indicatorilor cheie de performanta;

Participa la indeplinirea obiectivelor Departamentului / Directiei aducand propuneri analizate in concordanta cu planul corespunzator;

Programeaza activitatile din aria sa de responsabilitati in functie de prioritati si se asigura de indeplinirea in totalitate a sarcinilor alocate

Asista si ofera suport angajatilor partenerilor companiei aflati in responsabilitatea sa in tratarea situatiilor sesizate de clienti

Evalueaza impreuna cu Supervizorul/Managerul activitatea zilnica a operatorilor in functie de trafic

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste  143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Sef Tura Suport Tehnic Monitorizare Outsourcing Brasov  -  Telekom Romania Communications S.A.