Candidatul Ideal
- Activități de dezvoltare a infrastructurii IT&C la nivelul societății;
- Asigurarea managementului și mentenanța sistemelor de tip desktop, retea și server;
- Stabilirea standardelor IT la toate nivelurile, inclusiv standardele privind echipamentele hardware și aplicatiile software la calculatoare, precum și necesitătile de achiziție, protocoalele de rețea și protejarea împotriva virușilor informatici;
- Integrarea la toate nivelurile din societate a sistemului informatic și de comunicații;
- Gestionarea licențelor pentru orice software utilizat în sistemul de operare informatic și de comunicatii al societății;
- Răspunde de buna desfășurare a activității în sistemul informatic ERP SAP la nivelul societății, asigură suport funcțional privind utilizarea sistemului și semnalează aspectele tehnice privind funcționarea acestuia în relația cu furniziorul de servicii și/sau conducerea societății;
- Trainingul personalului privind utilizarea sistemului ERP integrat la nivelul societății și/sau utilizarea altor baze de date, după caz.
Descrierea jobului
a. studii superioare de lunga durata, in domeniile Informatica, Automatica, Calculatoare, Electronica, Telecomunicatii sau Matematica, Contabilitate/ Informatica de gestiune, absolvite cu diploma de licenta sau studii superioare de lunga durata, cu absolvirea unor cursuri sau stagii de formare profesionala relevante *) in domeniul informatic;
b. vechime minima – 4 ani in domeniul IT.*)
*) Dintre cursurile și/sau stagiile de formare profesionala relevante in domeniu, fara a se limita la:
- Sisteme informatice de gestiune, SAP ERP constituie avantaj;
- Management de proiect, leadership și coordonare;
- Administrarea retelelor, serverelor si a securitatii informatice;
- Infrastructura IT, in special arhitectura sistemelor de calcul;
- Utilizarea si administrarea sistemelor de operare (Windows, Linux) si a suitei Microsoft Office;
- Administrarea si interogarea bazelor de date relationale (MySQL);
- Tehnologii de comunicatii si protocoale Internet;
- Certificari relevante in domeniu (ex. CISCO, CompTIA).
Cererile vor fi insotite de urmatoarele documente:
- cunoasterea limbii romane si a acordului de a folosi limba romana in cadrul sarcinilor si relatiilor de serviciu;
- varsta minima reglementata de prevederile legale pentru a presta munca;
- are capacitate deplina de exercitiu;
- nu a avut contractul individual de munca incetat pentru condamnari penale definitive pentru savarsirea unei fapte incompatibila cu activitatea ce urmeaza a o desfasura sau pentru care nu a intervenit reabilitarea;
- nu a fost sanctionat disciplinar cu desfacerea contractului individual de munca pentru savarsirea unei abateri disciplinare, pentru care nu a intervenit radierea de drept a sanctiunii;
- nu este actionar la firme inregistrate potrivit dispozitiilor legale, a caror activitate propriu-zisa intra in conflict de interese sau incompatibilitate cu activitatea specifica societatii.
Proba scrisa va avea avea loc in data de 03.07.2025 incepand cu ora 10:00, proba interviu va avea loc in data de 08.07.2025, incepand cu ora 09.30 la sediul S.S.H. Hidroserv S.A. din Mun. Bucuresti, Str. Constantin Nacu, nr. 3, Etaj 3, Sector 2.
Detalii prinvind anuntul se regasesc pe site-ul societatii www.hidroserv.ro , sectiunea interese public, cariere.
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0372/479.403 precum si de la sediul S.S.H Hidroserv S.A. - Compartiment Resurse Umane din Mun. Bucuresti, Str. Constantin Nacu nr. 3, Etaj 3, Sector 2.
Descrierea companiei
Societatea de Servicii Hidroenergetice Hidroserv S.A. este filială a S.P.E.E.H. „Hidroelectrica” S.A., având forma juridică de societate pe acțiuni.
Societatea de Servicii Hidroenergetice HIDROSERV S.A a fost înființată la data de 5 august 2013, inițial sub denumirea Hidroelectrica-Serv S.A., ca urmare a fuziunii prin contopire a celor opt filiale Hidroserv: Bistrița, Cluj, Curtea de Argeș, Hațeg, Porțile de Fier, Râmnicu Vâlcea, Sebeș, Slatina.
Dinamica complexă a proceselor de servicii și mentenanță într-un domeniu strategic – sistemul hidroenergetic – a determinat operaționalizarea rapidă a companiei, aceasta reușind în prezent să acopere toate segmentele pieței autohtone de profil.
Societatea dispune de echipamente performante de producție și verificări, mijloace tehnice de informare şi prelucrare a datelor, documentaţii tehnice şi operaţionale, precum și de personal calificat și autorizat pentru o gamă largă de servicii, cuprinzând proiectarea, execuția, mentenanța și instalarea de echipamente, automatizările aferente, precum și punerea în funcțiune a acestor instalații.
Sediul social al societății se află în municipiul București, str. Constantin Nacu, nr. 3, et. 3-5, sectorul 2.