Publicat 29 Ian 2019 | Expiră 01 Mar 2019

Sef receptie

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- studii de calificare in domeniu obligatoriu;
- limba engleză obligatorie - nivel conversational avansat ; a doua limbă străină constituie un avantaj;
- persoană atentă la detalii, proactivă si orientată către client;
- experienţă anterioară în management hotelier;
- foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel);
- experienta de lucru in programul Medallion constituie un avantaj;
- aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine;
- abilitati foarte bune de comunicare si negociere;
- persoana cu puternice valente de vanzare si tehnici de vanzare insusite.
- capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile;
- foarte bune abilitati de planificare si organizare.
- persoana capabila sa duca mai multe sarcini trasate in paralel sa treaca de la o sarcina la alta cu usurinta si sa revina la sarcina initiala sau/si sa urmareasca finalizarea acestora.

Descrierea jobului

Şeful de recepţie hotel:
- conduce echipa recepţiei, asigurând o primire corespunzătoare a clienţilor în hotel;
- antrenează personalul recepţiei, organizează şi coordonează activităţile specifice, de la planificarea rezervărilor, la controlul plăţilor;
- răspunde de satisfacţia şi fidelizarea clientelei;
- elaboreaza strategiile de dezvoltare a serviciilor specifice;
-dezvolta si promoveaza imaginea hotelului prin planificarea si coordonarea activitatilor de marketing si publicitate;
-asigurara o buna promovare si vanzare de servicii hoteliere;
-dezvolta relatiile cu agentiile de turism;
- este reprezentantul conducerii hotelului în relaţia cu clientul;
- receptează şi transmite informaţii şi poartă discuţii într-o limbă moderna;
- organizează activitatea echipei, dinamizând-o şi orientând-o spre realizarea activităţilor desfăşurate la compartimentul de recepţie.
- urmăreşte modul în care sunt aplicate NSSM şi NPSI, în funcţie de specificul activităţilor, regulamentului de ordine interioară şi a situaţiilor intervenite.
- verifică completarea documentelor de evidenţă primară şi modul de efectuare a plăţilor la recepţie;
- asigură serviciile specifice primirii şi plecării clienţilor;
- coordonează activităţile care conduc la asigurarea satisfacţiei clienţilor.

Beneficii:
- salariu fix negociabil in functie de experienta relevanta in domeniu si in acord cu grila de salarizare a companiei;
- bonuri de masa in valoare de 300 lei;
- lucrul intr-o echipa tanara;
- o masa asigurata/ zi;
- transport;
- acces la facilitatile complexului (teren tenis, fotbal exterior/sintetic, loc de joaca pentru copii)

Descrierea companiei

Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti care cu siguranta vor sti sa aprecieze implicarea ta profesionala pentru dezvoltarea afacerii, intr-un mediu stabil, in continua dezvoltare care iti poate aduce numeroase satisfactii profesionale.

Cu o vechime de peste sapte ani in industria ospitaliera, Complexul 3 Stejari reprezinta o optiune excelenta pentru cei care aleg Brasovul ca destinatie turistica sau pentru afaceri. Prin diversitatea si calitatea serviciilor asigura cel mai bun raport calitate/pret avand o baza consistenta de clienti de casa care,obisnuiti fiind cu standardul serviciilor noastre revin periodic sau recomanda locatia noastra contribuind astfel la dezvoltarea intregii afaceri.

Expirat
Sef receptie  -  MADYON TOP TURISM SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close