Candidatul Ideal
Experienta: minimum 3-5 ani experienta in domeniul asigurarilor, ideal intr-un mediu corporativ sau intr-o companie de asigurari cu activitati complexe.
Limbi straine: engleza - nivel avansat / franceza reprezinta un avantaj.
Cunostinte solide despre business-ul din domeniul auto, precum portofoliul de servicii auto disponibile, activitatea de service.
Cunostinte aprofundate in domeniul asigurarilor: tipuri de asigurari, reglementari si norme legale aplicabile, cunostinte legate de daune si business-ul intrarilor in atelier.
Experienta in gestionarea relatiilor cu asiguratorii.
Capacitatea de a analiza si raporta performanta politelor de asigurare si de a propune solutii de imbunatatire a acestora.
Familiaritate cu instrumente de management al asigurarilor.
Abilitati de comunicare, atentie la detalii, lucru in transvers, abilitati analitice, Orientare catre client, gandire structurata, spirit de echipa, adaptabilitate
Descrierea jobului
Seful Produs Asigurari are rolul de a gestiona si coordona toate aspectele legate de perimetrul asigurari, asigurandu-se ca produsele si procesele sunt in conformitate cu reglementarile legale si cu standardele interne ale grupului. Contribuie la dezvoltarea liniilor de business, a produselor de asigurari si altor servicii din perimetrul alocat, avand ca obiectiv realizarea indicatorilor alocati.
Responsabilitati:
Colaboreaza cu companiile de asigurari in vederea dezvoltarii de produse si servicii de asigurare pentru clientii finali Dacia/Renault
Colaboreaza cu companiile de asigurari in vederea cresterii cifrei de afaceri piese pentru daunele pe care acestea le deconteaza in reteaua autorizata de reparatori Dacia/Renault
Asigura conformitatea tuturor proceselor si procedurilor de asigurare cu reglementarile locale, precum si cu politicile interne ale Grupului Renault
Realizeaza actiuni promotionale cu companiile de asigurari privind produsele dezvoltate in colaborare cu acestea
Urmareste activitatea din perimetrul alocat, realizand analize si sinteze necesare
Realizeaza actiuni de gestionare ce decurg din administrarea contractelor de prestari-servicii Dacia Extenso si Renault Adagio
Descrierea companiei
Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.
Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.
În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu totii împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.