Candidatul Ideal
- Experiență anterioară în retail sau management de magazin
- Cunoștințe solide despre procesele de vânzare, gestiunea stocurilor și relațiile cu clienții
- Abilități de coordonare a echipei și gestionare a angajaților
- Responsabilitate și seriozitate
- Atenție la detalii și spirit de inițiativă
- Rezistență la stres și adaptabilitate într-un mediu dinamic
- Cunoștințe solide despre procesele de vânzare, gestiunea stocurilor și relațiile cu clienții
- Abilități de coordonare a echipei și gestionare a angajaților
- Responsabilitate și seriozitate
- Atenție la detalii și spirit de inițiativă
- Rezistență la stres și adaptabilitate într-un mediu dinamic
Descrierea jobului
-Verifica stocurile de marfa si face comenzi catre furnizori (direct, prin telefon, online, etc)
-Efectueaza receptionarea calitativa si cantitativa a marfii, ulterior pentru marfa care corespunde intocmeste formularul “nota de intrare si receptie”.
-Urmareste etichetarea corecta la raft a produselor receptionate si respecta legislatia in vigoare
-Intocmeste facturile fiscale emise catre client cu introducerea datelor in programul national E-factura, asigura intocmirea rapoartelor zilnice si lunare de gestiune, a registrului de casa, efectueaza inchiderile zilnice si generarea raportului Z de care se asigura ca e transmis cu success la ANAF si intocmeste monetarele catre casierie.
-Efectueaza grafice de tura lunare si intocmeste corect pontajul bilunar.
-Urmareste rotatia stocurilor si a termenelor de valabilitate a marfurilor, anuntand ierarhic posibilitatea expirarii unor produse.
-Preia si gestioneaza ambalajele SGR si intocmeste avize de predare si rapoartele interne SGR.
-Semnaleaza ierarhic problemele de ordin tehnic si administrativ legat de cladire, defectarea unor instalatii, utilaje, etc si raspunde de intreaga activitate desfasurata de magazine si de angajati.
-Pune la dispozitie actele si documentele solicitate organelor de control si anunta ierarhic activitatea de control.
-Efectueaza receptionarea calitativa si cantitativa a marfii, ulterior pentru marfa care corespunde intocmeste formularul “nota de intrare si receptie”.
-Urmareste etichetarea corecta la raft a produselor receptionate si respecta legislatia in vigoare
-Intocmeste facturile fiscale emise catre client cu introducerea datelor in programul national E-factura, asigura intocmirea rapoartelor zilnice si lunare de gestiune, a registrului de casa, efectueaza inchiderile zilnice si generarea raportului Z de care se asigura ca e transmis cu success la ANAF si intocmeste monetarele catre casierie.
-Efectueaza grafice de tura lunare si intocmeste corect pontajul bilunar.
-Urmareste rotatia stocurilor si a termenelor de valabilitate a marfurilor, anuntand ierarhic posibilitatea expirarii unor produse.
-Preia si gestioneaza ambalajele SGR si intocmeste avize de predare si rapoartele interne SGR.
-Semnaleaza ierarhic problemele de ordin tehnic si administrativ legat de cladire, defectarea unor instalatii, utilaje, etc si raspunde de intreaga activitate desfasurata de magazine si de angajati.
-Pune la dispozitie actele si documentele solicitate organelor de control si anunta ierarhic activitatea de control.
Descrierea companiei
Companie romaneasca de Top, Certinvest SRL face parte din cel mai mare grup de companii alimentare est-europene.
Joburi similare