Candidatul Ideal
- Persoana serioasa, cu o buna abilitate de a organiza o echipa de 15 persoane si experienta lucrului intr-un depozit de marfa.
- sa dispuna de cunostinte in utilizarea sistemului de expediere marfa myTNT
- Punctual, onest si cu bune calitati organizatorice
- Cunoștințe solide în gestiunea stocurilor, recepție, manipulare și inventariere
- Abilitatea de a conduce și motiva echipa de depozit, a delega sarcini și a monitoriza performanța
- Capacitatea de a supraveghea procesul de recepție a mărfii, a verifica și a înregistra produsele și a coordona expediția
- Capacitatea de a comunica eficient cu membrii echipei, cu furnizorii și cu clienții pentru a preveni greșelile și pentru a asigura un flux de lucru fluid
- sa dispuna de cunostinte in utilizarea sistemului de expediere marfa myTNT
- Punctual, onest si cu bune calitati organizatorice
- Cunoștințe solide în gestiunea stocurilor, recepție, manipulare și inventariere
- Abilitatea de a conduce și motiva echipa de depozit, a delega sarcini și a monitoriza performanța
- Capacitatea de a supraveghea procesul de recepție a mărfii, a verifica și a înregistra produsele și a coordona expediția
- Capacitatea de a comunica eficient cu membrii echipei, cu furnizorii și cu clienții pentru a preveni greșelile și pentru a asigura un flux de lucru fluid
Descrierea jobului
Angajatul va lucra in depozitul companiei si va avea urmatoarele responsabilitati:
Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;
Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare;
Asigura miscarea stocurilor;
Raspunde de acuratetea inregistrarilor in stoc;
Asigura inregistrarea sistematica si cronologica a datelor privind stocurile;
Pastrareaza confidentialitatea informatiilor legate de firma;
Utilizeaza si pastrareaza in bune conditii documentele cu regim special;
Respecta prevederile normativelor interne si procedurile de lucru privitoare la postul sau;
Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
Se implica in vederea solutionarii problemelor, care apar, legate de postul sau.
- Cunoasterea software-ului de gestiune a stocurilor Priority WizCount reprezinta un avantaj
- organizare a spațiului de depozitare
- Comunicarea eficientă în echipă
- incarcarea/descarcarea marfii,
- pregatiea coletelor pentru livrare in Bucuresti sau in tara
- organizarea produselor in depozit
- organizarea cat mai eficienta a intregii echipe
- rezolvare tuturor problemelor aparute
- organizarea și gestionare a timpului
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, în concordanță cu experiența și responsabilitățile rolului.
Tichete de masă: Beneficiu suplimentar pentru acoperirea costurilor de masă.
Prime de Paște și Crăciun: Recompense financiare acordate cu ocazia sărbătorilor.
Mediu de lucru dinamic și profesionist: Colaborare într-o echipă dedicată și profesionistă.
Abonament medical la o clinică privată: Acces la servicii medicale de calitate.
Asigurare medicală: Protecție suplimentară pentru sănătatea angajatului.
Program 09:00-17:00: Ore de lucru standard, cu pauză de masă inclusă.
Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa;
Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare;
Asigura miscarea stocurilor;
Raspunde de acuratetea inregistrarilor in stoc;
Asigura inregistrarea sistematica si cronologica a datelor privind stocurile;
Pastrareaza confidentialitatea informatiilor legate de firma;
Utilizeaza si pastrareaza in bune conditii documentele cu regim special;
Respecta prevederile normativelor interne si procedurile de lucru privitoare la postul sau;
Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
Se implica in vederea solutionarii problemelor, care apar, legate de postul sau.
- Cunoasterea software-ului de gestiune a stocurilor Priority WizCount reprezinta un avantaj
- organizare a spațiului de depozitare
- Comunicarea eficientă în echipă
- incarcarea/descarcarea marfii,
- pregatiea coletelor pentru livrare in Bucuresti sau in tara
- organizarea produselor in depozit
- organizarea cat mai eficienta a intregii echipe
- rezolvare tuturor problemelor aparute
- organizarea și gestionare a timpului
Beneficii:
Pachet salarial atractiv, în concordanță cu experiența și responsabilitățile rolului.
Tichete de masă: Beneficiu suplimentar pentru acoperirea costurilor de masă.
Prime de Paște și Crăciun: Recompense financiare acordate cu ocazia sărbătorilor.
Mediu de lucru dinamic și profesionist: Colaborare într-o echipă dedicată și profesionistă.
Abonament medical la o clinică privată: Acces la servicii medicale de calitate.
Asigurare medicală: Protecție suplimentară pentru sănătatea angajatului.
Program 09:00-17:00: Ore de lucru standard, cu pauză de masă inclusă.
Descrierea companiei
Companie de distributie reactivi si echipamente pentru laborator clinic, analitic si de industrie alimentara.
Joburi similare