Sef birou Telesales

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Experiență în domeniul vânzărilor B2B sau Call Center (consiliere și vânzare prin telefon);
  • Abilitatea de a construi și de a conduce echipe;
  • Bune abilități de comunicare, proactivitate;
  • Capacitate de prioritizare, planificare, analiză și sinteză;
  • Capacitatea de a lua decizii rapid, de a lucra sub presiune și orientare către rezultat;
  • Gândire organizată, analitică și flexibilă;
  • Studii superioare și o bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point);
  • Limba Engleză nivel avansat;

Descrierea jobului

Responsabilități principale:
  • Organizarea, coordonarea și controlul activității operatorilor Telesales (atât pe parte de gestionare comenzi/relație clienți de distribuție, cât și pe partea de vânzări active;
  • Analizarea și valorificarea informațiilor din statistici după indicațiile departamentuluiTelesales Management;
  • Folosirea cu maximă eficiență a instrumentelor de marketing și a tehnicilor de vânzare puse la dispoziție de către companie, în scopul fidelizării clienților și atragerii de clienți noi;
  • Propunerea de acțiuni/măsuri pentru îmbunătățirea activității departamentului Telesales și pentru creșterea cifrei de afaceri și frecvenței clienților;
  • Realizarea de rapoarte și analize ale activității;
  • Monitorizarea pieței și a tendințelor clienților, pentru obținerea de rezultate în activitatea pe care o desfășoară;
  • Efectuarea, susținerea și urmărirea activităților de școlarizare a personalului din subordine;
  • Instruirea și pregătirea personalului din birou responsabil cu vânzările active prin telefon în ceea ce privește folosirea instrumentelor de lucru și a tehnicilor de vânzare;
  • Planificarea, conducerea și supervizarea personalului birpului Telesales;
  • Promovarea telefonică/email a ofertelor comerciale/ofertelor speciale;
  • Prelucrarea telefonică/prin email a comenzilor primite de la clienții de distribuție;
  • Operarea comenzilor în sistemele informatice specifice;
  • Consilierea telefonică a clienților în scopul dezvoltării și menținerii uneinrelații pozitive cu aceștia;
  • Colaborează permanent cu directorul de magazin si cu celelalte departamente.
Oferta
  • Salariu atractiv & tichete de masă;
  • Laptop și telefon mobil;
  • Alte beneficii*: de Crăciun, Paște, zi de naștere, vacanță, asigurare privată de sănătate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-o echipă de profesioniști;
  • Oportunități de dezvoltare & oportunitatea de a-ți dezvolta cariera într-o companie multinatională;
*acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform CCM la nivel de unitate

Informare
Va informam că, prin aplicarea pentru o pozitie in cadrul societatii Selgros Cash&Carry SRL, va vom colecta si folosi datele personale oferite in desfasurarea procesului de selectie si recrutare de personal. Pentru informatii complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii si selectiei de personal in cadrul Selgros Cash&Carry SRL, va rugam accesati site-ul societatii la adresa , sectiunea Cariere.

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry este parte din portofoliul Transgourmet Holding AG, a două cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea că bază a oricărei acțiuni.

Selgros Cash&Carry România a intrat pe piață în anul 2001 prin decshiderea primului magazin în Brașov și este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc. In prezent, Selgros deține 23 de magazine în România și se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

Clientul este în centrul activității Selgros și ne îndeplinim zilnic misiunea de a îi oferi un sortiment bogat și diversificat, de o calitate înaltă la prețuri avantajoase și servicii excelente.

Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor colegilor noştri, care şi-au însuşit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Astăzi echipa Selgros România are peste 4493 de membrii, feicare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie, muncim cu placere împreună, ne implicăm, ne asumăm responsabilitățile, ne perfecționăm zilnic și ne facem meseria eficient în beneficiul clienților și companiei. Suntem dedicați muncii noastre, ne bucură întotdeauna lucrul bine făcut și ne dorim să facem ziua mai bună tuturor celor ce ne trec pargul.

Te așteptăm să faci parte din Clubul profesioniștilor Selgros!

Publicat 9 mai 2022 Reactualizat 20 mai 2022 Expiră 8 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.