SECRETARA

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Criterii profesionale și personale:
  • Studii medii finalizate;
  • Cunoștinte operare PC (Office – Word și Excel în mod deosebit);
  • Cunoștinte limba engleză – cel puțin nivel mediu;
  • Cunoașterea operațiunilor specifice secretariatului (tehnoredactare, e-mail, telefon, scanner, fax);
  • Abilități de organizare și planificare;
  • Rezistență la stres, sarcini repetitive și atenție distributivă;
  • Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp și de a respecta termene limita;
  • Capacitatea de a lucra eficient în echipă;
  • Limbaj coerent și elevat;
  • Prestanță și comportament profesional;
  • Inițiativă, discreție, corectitudine și punctualitate;
  • Atitudine pozitivă și fire comunicativă;
  • Cunoștințele în domeniul resurselor umane reprezintă un avantaj.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • Preia și redirecționează apelurile telefonice și e-mailurile;
  • Redirecționează mesajele către destinatari, în timp util;
  • Multiplică, scanează, transmite prin fax /e-mail sau tehnoredactează diverse documente;
  • Primește, scanează și repartizează corespondența primită;
  • Ține evidența întâlnirilor din sălile de ședință;
  • Centralizează comenzile din firmă pentru achiziții și întocmește notele de necesitate;
  • Întocmește și actualizează bazele de date;
  • Se ocupă de întâmpinarea clienților și de protocol;
  • Se ocupă de diverse rezervări, programări și de relațiile cu furnizorii;
  • Asistă colegii în activitățile zilnice;
  • Se implică în activitățile unde îi este solicitat ajutorul;
  • Ține evidența concediilor, învoirilor, asigură legătura cu colaboratorii din domeniul SSM, medicina muncii.

Beneficii:
  • Mediu de lucru profesional și cordial, alături de o echipa tânără de practicieni în insolvență;
  • Tichete de masă;
  • Decontarea transport în comun.

Descrierea companiei

FINECO a fost infiintata in anul 2007 de catre un grup de consultanti in afaceri care activeaza in acest domeniu de peste 16 ani. In toata aceasta perioada am asigurat servicii de calitate clientilor nostri, in conformitate cu standardele profesionale practicate pe plan international.

Asociatii si colaboratorii societatii noastre formeaza o echipa de profesionisti specializati in consultanta juridica, managementul de criza, expertiza contabila si evaluari de active.

In cadrul lucrarilor efectuate de-a lungul anilor ne-am ocupat de diverse probleme de afaceri ale unor societati cu capital de stat, cat si privat, din diverse domenii de activitate: finante-banci, agricultura, industria chimica, fabricarea rulmentilor, constructii, hoteluri si restaurante, publicitate, paza si protectie, comert cu amanuntul, productie si furnizare de energie electrica, transporturi.

Gestionarea proiectelor a insemnat o misiune complexa din care am castigat experienta necesara obtinerii unor rezultate foarte bune in beneficiul clientilor.

Publicat 7 oct. 2021 Reactualizat 4 nov. 2021 Expiră 6 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos