Publicat 13 Sep 2021 | Reactualizat 19 Sep 2021 | Expiră 13 Oct 2021

SECRETARA

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză
  • Peste 5 ani experiență în muncă

Candidatul ideal

Persoana serioasa, prezentabila, comunicativa, ordonata, punctuala, receptiva la cerintele postului, cu experienta de min. 5 ani in domeniul secretariat/front desk, cunostinte operare pachet MS Office: Word, Excell, Outlook si utilizare aparatura birotica.

Descrierea jobului

Activitatea de secretariat presupune urmatoarele activitati minime :
- tehnoredactare rapida si corecta;
- organizare si arhivare documente intrari/iesiri ;
- corepondenta/transmitere documente prin mail, fax, posta, curierat ( facturi, contracte, cereri/oferte etc);
- coordonare legaturi telefonice extern/intern;
- sustinere activitati protocol;
- sustinere activitati diverse la solicitarea celorlalte departamente ;
- intocmire NIR si BC

Interviul contine si o testare pentru verificarea cunostintelor de operare pachet Microsoft Office.

Beneficii :
- pachet salarial atractiv (tichete de masa lunar si prime anuale ocazionale)

Descrierea companiei

Societate comerciala cu sediul in zona Baneasa, Sector 1, Bucuresti, ce isi desfasoara activitatea in domeniul salubritatii cu o experienta pe piata romaneasca de peste 15 ani.

SECRETARA  -  SC SERVICII SALUBRITATE BUCURESTI SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close