Publicat 19 Aug 2019 | Reactualizat 16 Sep 2019 | Expiră 18 Sep 2019

Secretara sediul central

1 post

Candidatul ideal

-asigura prezenta in receptie in intervalul orar 09-17 (L-V).
-primeste persoane (clienti, parteneri de afaceri sau potentiali, manageri, vizitatori...), informeaza despre sosirea acestora si asigura protocolul aferent.
-manifesta atentie si atitudine proactiva fata de toate persoanele straine/angajati care se prezinta la secretariat.
-asigura primirea si distribuirea corespondentei.
-preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata, preia mesajele si le transmite ulterior.
-copiaza/redacteaza/tehnoredacteaza diferite materiale.
-primeste si transmite e-mail-uri, faxuri si memo-uri.

Descrierea jobului

-cursul si experienta in secretariat/administrativ/birotica reprezinta un avantaj.
-operare PC: MS Office-nivel avansat.
-excelenta cunoastere a limbii romane, scris si vorbit.
-limba engleza, nivel avansat.
-competente de comunicare.
-buna memorare a datelor, atentie distributiva.
-buna planificare, organizare si cu spirit de echipa.
-persoana carismatica.

Descrierea companiei

FAN Courier este liderul pietei de curierat rapid intern. Infiintata in 1998 de 3 antreprenori romani cu capital 100% autohton, compania deserveste astazi peste 30,000 de clienti, atat persoane juridice, cat si persoane fizice. Avand un parc auto de peste 2,750 de autovehicule, o echipa de peste 4,500 de angajati si mai mult de 15,000 de localitati deservite in termen de 24 de ore, FAN Courier isi consolideaza an de an pozitia de lider de piata obtinuta inca din 2006.

Din paleta de servicii fac parte atat livrari nationale (in 1,2,4 sau 6 ore prin serviciul Express Loco, in 24 de ore prin serviciul Standard, prioritara prin serviciul Red Code, in puncte de proximitate din magazine partenere prin serviciul Collect Point), cat si livrari internationale, rutier sau aerien, prin parteneriate cu companii de renume. O serie de servicii adiacente se alatura portofoliului si ofera clientului posibilitatea de a externaliza un procent semnificativ din procesul logistic : depozitare, ambalare si expediere prin serviciul Supply Chain, tiparire, envelopare si expediere prin serviciul Print & Go, returul banilor cash sau in cont bancar prin serviciile Ramburs & Cont Colector, confirmare de primire in timp real prin serviciul ePOD, livrare marfa in regim de grupaj prin serviciul Eurocargo, etc.

FAN Courier va sta la dispozitie prin apel la 021.9336, pe www.fancourier.ro, sau la oricare din cele peste 118 agentii din intreaga tara. Asadar, ORIUNDE, CU PLACERE !
Aplica CV-ul pe hr@fancourier.ro

Secretara sediul central  -  FAN Courier Express SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close