Secretara - regiunea Brasov

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

- studii medii (studii superioare constituie avantaj);

- experiență în activitate de secretariat 3-5 ani;

- cunoștințe bune de operare calculator (MS Office, Outlook, Acrobat Reader, Internet);

- cunoașterea limbii engleze – scris și vorbit;

- bune abilități de comunicare, persoană sociabilă;

- seriozitate, dinamism, punctualitate;

- domiciliu stabil zona Brasov;

- permis de conducere cat. B

Descrierea jobului

- asigurarea activității de secretariat;

- asigurarea fluxului informațional;

- înregistrarea, distribuirea și arhivarea documentelor intrate și ieșite;

- prelucrarea și administrarea corespondenței;

- gestionarea contractelor;

- administrarea articolelor consumabile (birotică, curățenie, protocol);

- înregistrarea facturilor primite la sediul societății;

- desfășurarea activităților de recepție, protocol și call center.

Descrierea companiei

Geiger este un grup de construcții cu capital german, activă pe piața din România încă de la începutul anilor ’90. Facem parte din societăţile de top din domeniul construcţiilor, având puncte de lucru în Târgu Mureș, Sibiu, Brașov, Iași şi București. În prezent în cadrul companiei lucrează peste 380 de angajați.

Domeniile noastre de activitate sunt construcțiile de drumuri, construcțiile la cheie, tehnologiile de mediu și exploatarea de materii prime. Deținem balastiere proprii de unde extragem materialele pentru construcția de străzi și construcții la cheie. Betonul și asfaltul sunt produse în stațiile noastre de asfalt și de betoane.

Ne puteți urmări activitatea pe site-ul nostru: www.geiger.ro

Publicat 26 apr. 2022 Reactualizat 26 mai 2022 Expiră 26 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.