de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 04 Feb 2019 | Reactualizat 04 Mar 2019 | Expiră 07 Mar 2019

Secretara/Front Desk, durata determinata 2 ani

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

comunicativ, leadership, orientare spre rezolvarea problemelor, flexibilitate, capacitatea de a lucra in echipa

Descrierea jobului

  • Coordonarea contactelor cu clientii societatii, corespondenta administrativa cu clientii la solicitarea avocatilor ce isi desfasoara activitatea in societate, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii, administrarea documentatiei si a corespondentei;
  • organizarea si completarea agendei privind evidenta evolutiei pe termene a dosarelor dosarelor in care angajatorul acorda asistenta juridica, precum si privind evidenta intalnirilor la care participa avocatii biroului la sediu si in afara acestuia;
  • completarea, la cerere, a formularelor tipizate ale contractelor de asistenta juridica, a imputernicirilor avocatiale si completarea Registrului de evidenta a contractelor de asistenta juridica;organizare, in scopul arhivarii de documente legale, corespondenta cu instantele judecatoresti, dosare instanta si consultanta juridica, mentinerea evidentei acestora pe clienti si ordonarea alfabetica;
  • arhivare sistematica si verificare materiale date spre arhivare, si identificarea rapida a documentelor depuse in arhiva ;
  • realizare, la cerere, de evidente in excel ale dosarelor in care angajatorul acorda asistenta juridica;
  • realizarea, la cerere, de corespondenta administrativa cu instantele judecatoresti.
  • Preluarea apelurilor telefonice ale societatii;
  • Pastrarea evidentei clienţilor si "persoanelor de legătura" (contacte profesionale) ale avocatului/avocaţilor cu care lucrează.
  • Primeşte vizitatorii, ii invita sa ia loc in sala de aşteptare sau, dupa caz, in una din sălile de conferinţa si se ocupa, daca este cazul, de garderoba.
Alte atribuţii sunt:
  • Gestionarea corespondentei;
  • Înregistrarea corespondentei intr-un registru intrări/ieşiri ;
  • Expedierea plicurilor prin curier rapid, etc.;
  • Scanare documente;
  • Comenzi taxiuri;
  • Primiri si expedieri de faxuri, transmiterea faxurilor si impartirea faxurilor primite;
  • Primirea si distribuirea curierului;
  • Indosarierea materialelor de prezentare ale Societăţii si gestionarea stocului acestora, având grija sa anunte avocatul coordonator cand stocul se limiteaza la 10 exemplare;
  • Debarasarea si aranjarea sălii de conferinţa dupa plecarea clienţilor;
  • Tinerea evidentei rezervărilor pentru sălile de conferinţe;
  • Prepararea cafelei, ceaiului etc.;
  • Întocmirea si actualizarea listelor de evidenta privind: concedii de odihna, zile de naştere, telefoane interioare si mobile, etc;
  • Întocmirea si actualizarea listelor privind evidenta persoanelor de contact;
  • Păstrarea si actualizarea evidentei privind abonamentele incheiate cu furnizorii de telefonie mobile, cablu, internet, paza si membrii Societăţii;
  • Actualizarea programelor de furnizare a legislaţiei de tip „Lege 5", “Recom”, “BPI”, etc.;
  • Remedierea defecţiunilor minore la Copiator, Fax, Imprimanta (ex: înlocuirea tonerului, cilindrului);
  • Stabilirea contactelor si menţinerea relaţiilor cu furnizorii de produse de servicii si materiale de birotica si papetarie, necesare funcţionarii Societăţii in vederea achiziţionării acestora conform cerinţelor de aprovizionare specificate;
  • Verificarea periodica a stocului de produse de papetarie si birotica, completarea acestuia potrivit solicitărilor membrilor Firmei, in funcţie de necesităţile acestora;
  • Formularea comenzilor adresate furnizorilor de produse de birotica si papetarie, consumabile, carti de vizita, etc.
  • Îndeplinirea formalităţilor de rezervare si achiziţionare a biletelor de călătorie, atat in tara cat si in străinătate, pe baza solicitărilor si coordonatelor indicate de membrii Societăţii;
  • Îndeplinirea formalităţilor in vederea obţinerii vizelor de călătorie;
  • Îndeplinirea formalităţilor de obţinere a rezervării camerelor de hotel, necesare in cazul deplasării avocatilor, atat in tara cat si in străinătate, pe baza solicitărilor si coordonatelor indicate de aceştia, precum si îndeplinirea oricăror alte formalităţi legate de realizarea in bune condiţii a calatorilor întreprinse de acestia (contactare furnizori pentru rezervări restaurant, sigilarea bagajelor, rent a car, etc);
  • Îndeplinirea formalităţilor legate de rezervarea locurilor pentru participarea membrilor Societăţii Ia diverse evenimente, conferinţe, etc;
  • Contactarea furnizorilor, menţinerea relaţiilor, păstrarea evidentei contractelor de furnizare a presei (carti, reviste, ziare, cataloage, etc);
  • Organizarea de evenimente;
  • Cooperarea in ceea ce priveşte finalizarea lucrărilor acestora (aranjarea lucrării in pagina, indosariere, Iegarea rapoartelor);
  • Redactarea si aranjarea diverselor lucrări care necesita modificări, urmare a utilizării programului de scanare a documentelor;
  • Aranjarea/modificarea diverselor modele de antet (templates), pe baza coordonatelor indicate de persoanele abilitate cu redactarea acestor tipuri de documente;
  • Redactarea/completarea corespondentei, cu ocazia sărbătorilor legale, conform instrucţiunilor avocatului coordonator sau avocatului desemnat de acesta;
  • Redactarea etichetelor autocolante;
  • Redactarea diverselor tabele, rapoarte, pe baza solicitărilor formulate;
  • Efectuarea de fotocopii si/ sau scanarea diverselor documente;
Beneficii:
  • post full time
  • perioada determinata 2 ani
  • cunostinte medii de limba engleza
  • abilitati de editare excel, utilizare outlook
  • program 08:45-18:00 (pauza de masa inclusa)
  • asigurare medicala privata
  • tichete de masa

Descrierea companiei

Intr-o comunitate juridica populata de prea multi jucatori care pretind ca pot fi "orice pentru oricine si totul pentru toti", noi am decis sa fim onesti. Avem avantajul unei experiente profesionale solide. Acest lucru ne permite sa intervenim in rezolvarea problemelor legale inca din fazele incipiente ale acestora (inainte de a ajunge in instanta), ajutandu-ne clientii sa anticipeze orice posibila greseala care ar putea sa ii aduca in situatii conflictuale. Iar daca acest lucru se intampla totusi, ei bine, suntem pregatiti si beneficiem de pregatirea necesara pentru a obtine cea mai buna solutie in favoarea lor. Avocatii nostri sunt printre cei mai buni specialisti din Romania...

Expirat
Secretara/Front Desk, durata determinata 2 ani  -  Constantinof si Asociatii SCPA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close