SECRETARA, experiența minim 1an in activitati de secretariat

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Drept, Farma și alte 2
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

COMPETENȚE NECESARE:
  • cunoștințe avansate operare PC (pachetul Microsoft, programe de facturare, programe de project management),
  • meticulozitate,
  • seriozitate şi responsabilitate;
  • integritate morală;
  • abilităţi şi experienţă organizatorică;
  • capacitate de planificare şi prioritizare;
  • atenţie distributivă;
  • abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale
  • motivare şi eficienţă;
  • capacitate de luare și respectare a deciziilor;
  • cunoasterea foarte bună a Microsoft Word și Microsoft Office;
  • cunoașterea limbii române și a limbii engleze la nivel avansat este obligatorie.
  • cunoașterea limbii maghiare reprezintă un avantaj.
  • Experiența de minim 1 an în activități de secretariat la un cabinet de avocat sau cabinet notarial reprezintă un avantaj.

Descrierea jobului

Ea va fi în primul rând responsabilă pentru următoarele activități:
  1. managementul documentelor companiei (sortarea si expedierea corespondentei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea si evidenta lor, securizarea informatiilor cu caracter confidential)
  2. gestionarea relatiei cu Clienții și furnizorii companiei
  3. răspunderea la întrebări, solicitări de informații și documente cu discreție și cu respectarea strictă a confidențialității;
  4. gestionarea documentelor electronice și pe hârtie (corespondență, tehnoredactare, fotocopiere, scanare, depunere și arhivare);
  5. sprijinirea proceselor și fluxului de lucru al companiei;
  6. efectuarea oricărei alte sarcini legate de activitatea societății.

Descrierea companiei

Compania noastră se ocupă de:
  • întocmirea documentației pentru eliberarea/modificarea și reînnoirea avizelor de funcționare în vederea desfășurării activităţilor în domeniul dispozitivelor medicale supuse avizării de către ANMDMR,
  • înregistrarea dispozitivelor medicale produse de producătorii din România,
  • înființarea si actualizare act constitutiv societăți comerciale în domeniul medical, în principiu,
  • certificări ISO,
  • audituri și avizări cabinete medicale.
O descriere mai detaliată a activităților noastre poate fi găsită pe adresa www.conformityadvisers.ro
Publicat 28 iun. 2021 Reactualizat 26 iul. 2021 Expiră 28 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos