Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
Studii superioare în domeniul juridic/economic/administrativ
Experiență anterioară în domeniu: minim 5 ani
Cunoștințe temeinice de operare a calculatorului (nivel ridicat al capacității de redactare a documentelor, cunoașterea foarte bună a modului de operare a pachetului Microsoft Office). Orice alte cunoștințe suplimentare constituie un avantaj
Cunoașterea a cel puțin 2 limbi străine: preferabil engleză/franceză (scris, vorbit)
Job: Secretar
Responsabilități:
- gestionarea corespondenței
- comunicarea cu alte instituții
- pregătirea ședințelor, participarea la ședințe, întocmirea proceselor-verbale
- pregătirea ordinii de zi a ședințelor
- redactarea hotărârilor, a răspunsurilor la cereri, adrese etc.
- evidența documentelor consiliului (pe departamente) și arhivarea corespunzătoare
- postarea de anunțuri în site
- alte sarcini stabilite de personalul din conducere
Baroul Cluj este organizat şi funcţionează în baza Legii nr. 51/1995, republicată, în cadrul Uniunii Naţionale a Barourilor din România, succesoarea de drept a Uniunii Avocaţilor din România.
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.
Am înțeles