Secretar administrativ

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Sa aiba seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.), încredere în sine, ascultare activă, îndemânare, punctualitate, capacitatea de a învăța, dispusă întotdeauna să-și îmbogățească bagajul de cunoștințe

Descrierea jobului

  • Coordonarea activităţilor cu referire la:
  • indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
  • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
  • preluarea, distribuirea la departamentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati;
  • oferirea de informatii partenerilor si a celorlalti angajati in probleme specifice;
  • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor necesare desfasurarii activitatilor in companie;
  • preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
  • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
  • redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
  • asigurarea în dublu sens a fluxului informaţional între firmă şi clienţii externi, precum şi între departamentele firmei.
  • executarea lucrarilor de evidenta, gestionare si stocare a documentelor.
  • multiplicarea materialelor: dactilografierea folosind calculatorul, folosirea imprimantei calculatorului, utilizarea masinilor de copiat, corectarea greselilor, cunoasterea unor sisteme de corectare a materialelor pentru editorial.

Beneficii: tichete de masa, decontare transport, set de analize medicale anuale.

Descrierea companiei

Companie cu peste 50 de angajati, cu o echipa completa (arhitecti, structuristi si ingineri de instalatii), tanara si dinamica, cu lucrari diversificate, dorind afirmarea in contextul actual prin furnizarea unor servicii premium, a unor proiecte corect elaborate, instrumentate si optimizate, dorind sa satifaca nevoile clientului si, totodata, sa respecte responsabil normativele si standardele in vigoare.

Publicat 18 apr. 2022 Reactualizat 16 mai 2022 Expiră 18 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.