Publicat 08 Mar 2017 | Reactualizat 26 Mar 2017 | Expiră 08 Apr 2017

Se caută Manager Administrativ Matern Autonom (M.A.M.A.)

999 posturi

Candidatul ideal

Multinațională formată din multiple echipe răsfirate în toată lumea caută o persoană dedicată, disponibilă 24/7 pentru muncă solicitantă într-un mediu de multe ori haotic. Oferim foarte multă autonomie, dar îți vom fi întotdeauna alături atunci când ai nevoie de ajutor sau sprijin pentru că, din multe puncte de vedere, operăm precum o comunitate, una care adoptă noi membri și susținători în fiecare zi. Dacă vrei să te alături companiei noastre, trebuie să fii un adevărat specialist în comunicare și să ai disponibilitatea de a munci indiferent de oră sau de ziua din săptămână.
Vei deveni coordonatorul unei echipe noi aproape instant (nu credem în perioade lungi de induction), ceea ce înseamnă că va trebui să te bazezi complet pe abilitățile tale administrative. Chiar dacă nu ești o persoană matinală, vei descoperi că totul merge mai bine când te trezești devreme deoarece este foarte important să fii prima la masa de lucru în fiecare zi. De asemenea, întreaga echipă va aprecia orientarea ta către soluții și disponibilitatea ta în caz de urgențe, care, să-ți spunem drept, au loc destul de frecvent și nu țin cont de pauzele de masă sau de concedii.
Candidatul ideal trebuie să fie un expert în multitasking și logistică, deoarece o zi obișnuită începe cu prepararea mic dejunului și a gustărilor pentru toți membrii echipei și listarea tuturor task-urilor pentru restul zilei. Programul va alterna zilnic, iar majoritatea activităților se vor suprapune deseori. Va trebui să te ocupi de cumpărături, gătit, curățenie, vizite ocazionale la doctor și drumuri la cursuri de înot/dans/chitară sau alte activități destinate dezvoltării personale a echipei.
Menționăm că trebuie să răspunzi tuturor solicitărilor pe care le primești într-un timp foarte scurt. Din acest motiv, trebuie să știi să mediezi orice situație și să îți impui punctul de vedere atunci când e necesar. Îți recomandăm dezvoltarea unei strategii de management a crizelor la început și adaptarea acesteia pe măsură ce apar neînțelegeri.

Descrierea jobului

În cadrul companiei, vei suplini ocazional rolul de manager de locuință, bucătar, profesor, șofer, asistent medical, psiholog și specialist de logistică, coach, designer, stilist personal, asistent manager și, totodată, CEO. Această listă poate crește exponențial și se va schimba pe măsura dezvoltării echipei.
Vei avea parte de o mulțime de provocări de natură tehnică, cum ar fi repararea unor jucării de dimensiuni mici, dar și de natură intelectuală, precum managementul temelor de acasă. Todată, fișa postului prevede soluționarea unor probleme medicale ușoare, cum ar fi răcelile, durerile în gât, juliturile și răul de mașină. Nu te sfii să contactezi team leaderii cu mai multă experiență dacă nu găsești o soluție pe cont propriu.
Din când în când, vei organiza evenimente sociale pentru „clienți” de toate vârstele, iar delegațiile străine de anvergură, care îți vor vizita ocazional sediul, vor fi extrem de importante pentru ridicarea statusului echipei tale. Din experiența noastră, aceste delegații răspund extrem de bine la prăjituri și spectacole de magie, a căror complexitate va depinde de bugetul lunar alocat.

Responsabilități:

Căutăm o persoană dornică să îndeplinească aceste roluri și să soluționeze toate celelalte provocări neașteptate care vor apărea, cu siguranță, pe parcurs. Mai mult decât atât, pentru această poziție sunt esențiale câteva trăsături de caracter, fără de care jobul ar deveni mult mai dificil.
Înainte de toate, trebuie să ai curajul de a fi mereu acolo, chiar și în cele mai grele momente. Nu e suficient să răspunzi la telefon și să îndrumi de la distanță; trebuie să îți faci prezența simțită în orice clipă, în mod special când echipa ta are nevoie de susținere, fie ea fizică sau emoțională. Tot în astfel de situații trebuie să demonstrezi inițiativă. Ajutorul tău nu va fi întotdeauna cerut, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să îl oferi.
„Pune pasiune în tot ce faci” este unul din motto-urile companiei noastre, iar rolul tău trebuie să reflecte această valoare. Dragostea și dăruirea trebuie să se simtă atât în discursul tău, cât și în acțiunile tale. Trebuie să fii mentor, îndrumător, un exemplu de urmat și, cel mai important, prieten cu toți membrii echipei tale, chiar și când aceștia se poartă ca și cum contrariul ar fi adevărat.

Beneficii

Știm că responsabilitățile pot părea greoaie, dar beneficiile acestui job sunt de o mie de ori mai dulci decât orice presupune fișa postului. În primul rând, vei avea satisfacția contribuției directe la dezvoltarea unor persoane extraordinare, care se vor descurca de minune în viață. În al doilea rând, vei resimți susținerea și aprecierea întregii societăți, nu doar a echipei tale, pentru că vei fi un pilon de rezistență al familiei. În al treilea rând, vei avea parte de ocazii extraordinare, care nu ar fi putut avea loc fără implicarea ta constantă: primii pași, primul „mama”, primul „te iubesc” și toate celelalte care vor urma, precum și absolviri, nunți și, nu în ultimul rând, botezuri, care îți vor acorda titlul onorific de „Buni”, la care visează mulți manageri din compania noastră.
Mai mult, trebuie să știi că, de-a lungul mileniilor, oamenii care au lucrat în acest domeniu au fost muzele celor mai frumoase poezii și cântece scrise de copii și suntem siguri că, în foarte scurt timp, vei strânge și tu o colecție impresionantă de felicitări colorate și mesaje adorabile făcute de juniorii echipei tale.
La finalul fiecărui trimestru, te asigurăm că îți vom recunoaște activitatea intensă și rezultatele incredibile în ciuda deadline-urilor strânse, chiar dacă echipa ta nu îți va oferi de fiecare dată evaluarea pe care o meriți. Din acest motiv am implementat un sistem de bonusare frecvent, care presupune iubire necondiționată, zâmbete nelimitate, îmbrățișări călduroase și, nu în ultimul rând, o inimă atât de plină de fericire încât uneori vei simți că nu vor putea încăpea mai multe bucurii în ea.
Ce zici? Ai curajul să te alături echipei noastre și să lucrezi în cel mai frumos domeniu din lume? De abia te așteptăm în comunitatea noastră de mame! Pentru referințe despre compania noastră, te invităm să o contactezi pe mama ta, care lucrează cu noi de ani de zile.

Descrierea companiei

Suntem o țară experimentată, cu tradiții puternice și o istorie interesantă. Ne-am fondat în 1918, la Alba Iulia, și continuăm să ne dezvoltăm. Nu suntem o mână de oameni, ci avem vreo 20 de milioane de colegi. Iar în afara granițelor noastre mai există câteva milioane de coechipieri. Oameni de seamă din toată țara au transmis, de-a lungul istoriei, misiunea și valorile noastre. Toate părțile interesate sunt importante pentru noi, așa că vrem să vă mulțumim că ne sunteți alături!

• Datele de identificare ale tuturor companiilor care publica anunturi de recrutare pe eJobs.ro sunt verificate de consultantii nostri. eJobs.ro nu influenteaza, insa, procesul de recrutare desfasurat de catre companii.

• Analizati cu atentie informatiile din cadrul anunturilor de recrutare! Daca aveti dubii in privinta veridicitatii anumitor date sau in cazul unor solicitari suplimentare ale angajatorilor (trimiterea de documente personale, sume de bani etc.), va rugam sa ne scrieti la contact@ejobs.ro.

Se caută Manager Administrativ Matern Autonom (M.A.M.A.)  -  Romania