Publicat 26 Feb 2018 | Reactualizat 28 Mar 2018 | Expiră 29 Mar 2018

SAP Consultant Senior FI/CO

2 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare.

Descrierea jobului

Cerinte:

  • Diplomă în discipline tehnice sau economice
  • 3 ani de experiență în analiza și înțelegerea nevoilor afacerii, proiectarea și implementarea soluțiilor de afaceri bazate pe SAP - FI/CO
  • O bună cunoaștere a limbii engleze
  • Abilități excelente pentru Microsoft Office (în special Word, Excel și PowerPoint)
  • Experiență în proiecte tipice de transformare SAP sau în servicii de întreținere a mudulului FI/CO

Responsabilitati :
  • Efectuarea analizei operațiilor, a rentabilității, a performanței competitive, a efectuării analizei costurilor (variante de cost actual versus standard față de prognoză); analiza marjei de contribuție, costul țintă, analiza impactului financiar, derivarea țintă
  • Controlul proiectelor, controlul produselor, controlul investițiilor (calcule de investiții pentru uzine și diferite proiecte sau achiziții de active)
  • Analiza rezultatelor închiderii lunii și raportarea datelor financiare și a datelor nefinanciare la sediul central (inclusiv următoarele situații financiare: profit și pierdere, bilanț și note explicative la situațiile financiare)
  • Planificare anuală (plan de afaceri); planificarea costurilor primare, estimarea bugetelor anuale; analiza bugetului țintă; exemple tipice: determinarea cheltuielilor generale (fixe / variabile), planificarea investițiilor, determinarea ratelor de cost, consolidarea BU, calcularea costului de producție planificat (PPC) în BP și SAP, iterații pentru finalizarea planificării anuale (bottom-up / )
  • Previzionarea (prognoza actuală, inclusiv modificările și riscurile) include în principal activitățile de stabilire, pregătire și raportare a prognozei curente la sediul central, activitățile de consolidare, activitățile desfășurate la sfârșitul anului, dezvoltarea P & L, bilanțul, analiza și pre- și activități
  • Raportarea performanței afacerii: raportarea rezultatelor lunare ale afacerii (MBR), inclusiv discutarea lunară a performanței instalației, raportarea și analiza lunară a riscurilor și oportunităților, raportarea indicatorilor de performanță și calcularea cifrelor respective (de exemplu, costurile de defecțiune, productivitatea, rata de utilizare) pentru discutarea rezultatelor Centrului de Costuri
  • Stocarea și controlul logistic: calculul și raportarea indicatorilor KPI (zile de inventar, rata costurilor logistice, proiecte de tematică concentrate)

Descrierea companiei

BILKA este o companie 100% romaneasca, specializata in productia si dezvoltarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica, sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.
In cei 10 ani de activitate, BILKA a devenit un important angajator pe piata muncii din Brasov, dezvoltandu-si numarul de angajati constant. Daca in anul infiintarii, 2007, compania inregistra 2 angajati, in prezent numarul acestora a ajuns la peste 300 si este in continua crestere.

Ca lider de piata, pozitie pe care compania o ocupa inca din anul 2012, BILKA investeste continuu in expansiune si imbunatatirea serviciilor si produselor, bazandu-se pe tehnologii de ultima ora, dar si pe angajati bine pregatiti.
Strategia si valorile dupa care BILKA se ghideaza implica dezvoltarea portofoliului de produse, dar si a personalului, pentru ca impreuna sa conduca spre o evolutie de succes.

Expirat
SAP Consultant Senior FI/CO  -  Bilka Steel