Publicat 20 Iun 2019 | Reactualizat 18 Iul 2019 | Expiră 20 Iul 2019

Sales Representative

1 post

Candidatul ideal

Deschidem porțile pentru un nou coleg în echipă!

Colegul nostru poți fi tu, dacă înțelegi domeniul automatizărilor rezidențiale și industriale, ești orientat spre rezultate, ești dornic să identifici nevoile clienților distribuitori din nișa în care activăm și să le întâmpini cu serviciile și soluțiile pe care le oferim. Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra în echipă și implicarea sunt atuurile care te ajută să ai succes alături de noi.

Cunoștințe și abilități necesare:

  • Studii superioare (cele tehnice reprezintă avantaj);
  • Experiență de minimum 1 an în vânzări / distribuție;
  • Abilități de comunicare și negociere;
  • Abilități de muncă în echipă;
  • Foarte bune abilități de organizare și planificare;
  • Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasări pe aria de responsabilitate;
  • Capacitate de a acumula, interpreta și transmite date tehnice;
  • Cunoștințe de limba engleză (constituie avantaj)

Descrierea jobului

Responsabilitățile jobului:

  • Prezentarea și promovarea produselor comercializate în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei;
  • Identificarea de noi clienți în vederea lărgirii portofoliului;
  • Prospectarea pieței de profil din zona alocată, atât din perspectiva potențialilor clienți cât și din perspectiva concurenței;
  • Prezentarea și realizeazarea ofertelor în concordanță cu nevoile clienților;
  • Dezvoltarea relaţiei cu clienţii actuali prin vizite de lucru la sediul acestora;
  • Promovarea si implementarea campaniilor comerciale;
  • Încheierea contractelor respectând politica de vânzare a firmei;
  • Realizarea obiectivelor lunare, trimestriale și anuale de vânzări;
  • Completarea raportului de activitate;
  • Participarea la realizarea strategiei de creştere a vânzărilor;
  • Planificarea programului de vizite la clienți.

Ce oferim?
Un salariu fix la care se adaugă bonusul în funcție de rezultate: ești plătit pe măsura performanțelor tale. Beneficiezi de training tehnic intern, cât și la producător, pentru a înțelege pe deplin soluțiile cu care te prezinți la clienți. De asemenea, oferim laptop și telefon alături de o mașină cu care să te deplasezi la clienți.

Descrierea companiei

KADRA oferă, prin intermediul partenerilor săi naționali și internaționali și a echipei de specialiști, soluții integrate inovator, într-o lume aflată în continuă dezvoltare. Provocarea noastră este aceea de a oferi beneficiarilor soluții tehnice de construcție și management al căilor de acces. Cu orientare clară spre rezultate optime, KADRA înseamnă soluții integrate pentru sporirea confortului și a sentimentului de siguranță.

Soluțiile KADRA se clasifică în trei linii de business:

  • acces automat – uși, porți, ferestre
  • trape de fum, luminatoare, policarbonat
  • sisteme de management al parcărilor

Sales Representative  -  KADRA TECH S.R.L.