Publicat 09 Iul 2019 | Reactualizat 19 Iul 2019 | Expiră 08 Aug 2019

Sales Representative / Store Manager

3 posturi
1) REPREZENTANT VANZARI
Cerinte minime si obligatorii
• studii medii sau superioare
• limba engleza – scris si vorbit, nivel mediu
• fara cazier
• experienta anterioara in vanzari in telefonie mobila si/sau IT

Profilul comportamental
• flexibilitate
• capacitatea de a lucra in echipa
• orientare catre rezultate
• initiativa si proactivitate
• abilitati de comunicare
• orientare catre client
• abilitate de a identifica si rezolva probleme


2) SEF MAGAZIN

• experienta anterioara in vanzari in reteaua ORANGE
• studii medii sau superioare
• limba engleza – scris si vorbit, nivel mediu
• fara cazier

Profilul comportamental
• abilitati de management al oamenilor
• planificare si organizare
• gandire in perspectiva
• flexibilitate
• capacitatea de a lucra in echipa
• orientare catre rezultate
• initiativa si proactivitate
• abilitati de comunicare
• orientare catre client
• abilitati de negociere
• abilitate de a identifica si rezolva probleme 1) REPREZENTANTUL DE VANZARI

Obiectivele postului
• Sa indeplineasca planul de vanzari in conformitate cu standardele de calitate Orange Romania
• Sa desfasoare in buna conditii programul de fidelizare
• Sa creeze o relatie directa si de durata cu clientii din magazin.

Principalele responsabilitati
- sa promoveze produsele si serviciile Orange
- sa ofere consiliere si sa raspunda solicitarilor clientilor
- sa verifice documentele pentru incheierea contractelor cu clientii Orange
- este imputernicit (a) sa semneze urmatoarele contracte cu clientul final :
- contract de abonament voce si date
- prelungire de contract de abonament.
- sa gestioneze stocurile de marfa transferate spre vanzare
- Sa arhiveze documentele financiar – contabile
- sa realizeze inventarul general (o data pe luna)
- sa faca demonstratii pentru telefoane , laptopuri si servicii de date
- sa inregistreze corect operatiunile efectuate ca urmare a solicitarilor clientilor
- sa efectueze cesiuni de contracte.


2) SEFUL DE MAGAZIN

Subordonati : reprezentantii de vanzari

Obiectivele postului
Coordonarea intregii echipe de reprezentanti vanzari , cu scopul de :
- a indeplini targetele de vanzare la nivel de magazin
- a promova produsele si serviciile Orange, precum si serviciile cu valoare adaugata
- a mentine clientii in reteaua Orange
- a dezvolta proactiv si a optimiza oportunitatile de vanzare pe plan local.
Principalele responsabilitati
- sa asigure managementul echipei de vanzari din magazin ( anagajare, orientare , evaluare a performantei , promovare , consultanta , programarea activitatilor)
- sa organizeze magazinul din punct de vedere administrativ si al fluxului activitatii
- sa intocmeasca rapoartele de vanzari
- sa gestioneze si sa inventarieze stocurile :
- sa comande marfa si consumabile ;
- sa faca transferul de marfa catre fiecare vanzator ;
- sa verifice achitarea de numerar la casierie ;
- sa controleze si sa foloseasca eficient toate resursele pentru a creste profitabilitatea magazinului Orange
- este imputernicit (a)sa semneze urmatoarele contracte cu clientul final :
- contracte de abonament voce si date
- prelungire de contract de abonament.
- sa supravegheze respectarea si aplicarea procedurilor si masurilor de securitate din magazin ;
- sa participe la raportarea financiara lunara catre Orange Romania ;
- sa creeze si sa execute controlul intern al proceselor , activitatilor si acuratetea implicatiilor financiare ale acestora in concordanta cu cerintele Orange Romania ;
- sa actualizeze si sa modifice fisa postului pentru fiecare post din subordine la solicitarea Orange Romania.

Beneficii pentru toate pozitiile :

Salariu fix (400-800 euro functie de pozitie ocupata si experienta) + bonusuri procentuale de indepliniere si depasiere a targetelor. Telefon de serviciu . Abonament sala , SPA. Alte stimulente .
Posibilitatea de a avansa in cariera . Avantajul de a lucra intr-o echipa dinamica parte dintr-un grup multinational. 1) REPREZENTANTUL DE VANZARI

Obiectivele postului
• Sa indeplineasca planul de vanzari in conformitate cu standardele de calitate Orange Romania
• Sa desfasoare in buna conditii programul de fidelizare
• Sa creeze o relatie directa si de durata cu clientii din magazin.

Principalele responsabilitati
- sa promoveze produsele si serviciile Orange
- sa ofere consiliere si sa raspunda solicitarilor clientilor
- sa verifice documentele pentru incheierea contractelor cu clientii Orange
- este imputernicit (a) sa semneze urmatoarele contracte cu clientul final :
- contract de abonament voce si date
- prelungire de contract de abonament.
- sa gestioneze stocurile de marfa transferate spre vanzare
- Sa arhiveze documentele financiar – contabile
- sa realizeze inventarul general (o data pe luna)
- sa faca demonstratii pentru telefoane , laptopuri si servicii de date
- sa inregistreze corect operatiunile efectuate ca urmare a solicitarilor clientilor
- sa efectueze cesiuni de contracte.


2) SEFUL DE MAGAZIN

Subordonati : reprezentantii de vanzari

Obiectivele postului
Coordonarea intregii echipe de reprezentanti vanzari , cu scopul de :
- a indeplini targetele de vanzare la nivel de magazin
- a promova produsele si serviciile Orange, precum si serviciile cu valoare adaugata
- a mentine clientii in reteaua Orange
- a dezvolta proactiv si a optimiza oportunitatile de vanzare pe plan local.
Principalele responsabilitati
- sa asigure managementul echipei de vanzari din magazin ( anagajare, orientare , evaluare a performantei , promovare , consultanta , programarea activitatilor)
- sa organizeze magazinul din punct de vedere administrativ si al fluxului activitatii
- sa intocmeasca rapoartele de vanzari
- sa gestioneze si sa inventarieze stocurile :
- sa comande marfa si consumabile ;
- sa faca transferul de marfa catre fiecare vanzator ;
- sa verifice achitarea de numerar la casierie ;
- sa controleze si sa foloseasca eficient toate resursele pentru a creste profitabilitatea magazinului Orange
- este imputernicit (a)sa semneze urmatoarele contracte cu clientul final :
- contracte de abonament voce si date
- prelungire de contract de abonament.
- sa supravegheze respectarea si aplicarea procedurilor si masurilor de securitate din magazin ;
- sa participe la raportarea financiara lunara catre Orange Romania ;
- sa creeze si sa execute controlul intern al proceselor , activitatilor si acuratetea implicatiilor financiare ale acestora in concordanta cu cerintele Orange Romania ;
- sa actualizeze si sa modifice fisa postului pentru fiecare post din subordine la solicitarea Orange Romania.

Beneficii pentru toate pozitiile :

Salariu fix (400-800 euro functie de pozitie ocupata si experienta) + bonusuri procentuale de indepliniere si depasiere a targetelor. Telefon de serviciu . Abonament sala , SPA. Alte stimulente .
Posibilitatea de a avansa in cariera . Avantajul de a lucra intr-o echipa dinamica parte dintr-un grup multinational.


retea magazine Orange store pentru Bihor, Cluj, Maramures, Satu Mare . Franciza Orange Romania - France Telecom . De peste 25 ani in piata IT&C. Locul I in reteaua francizelor Orange.

Criterii de selecție

  • Peste 1 an experiență în muncă
Sales Representative / Store Manager  -  Orange Store - Repka Electronics