Candidatul Ideal
- Studii minime de liceu, avantaj studii comerciale sau economice
- Cunoștințe de limba engleză la nivel de negociere, vorbit și scris, alte limbi poate constitui un avantaj
- Experienta profesionala de cel puțin 3 ani în domeniul susținerii administrative a vânzărilor
- Comunicativ, de încredere, flexibil
- Muncă proactivă, independentă, bune abilități de rezolvare a problemelor, gândire antreprenorială
- Cunoștințe sigure de MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Interes pentru intralogistică
- Angajament pe termen lung față de grupul de firme
- Permis de conducere categoria B
- Cunoștințe de limba engleză la nivel de negociere, vorbit și scris, alte limbi poate constitui un avantaj
- Experienta profesionala de cel puțin 3 ani în domeniul susținerii administrative a vânzărilor
- Comunicativ, de încredere, flexibil
- Muncă proactivă, independentă, bune abilități de rezolvare a problemelor, gândire antreprenorială
- Cunoștințe sigure de MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Interes pentru intralogistică
- Angajament pe termen lung față de grupul de firme
- Permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
- Sprijinirea activității managerului operațional și a managerului comercial
- Contact zilnic cu clienții existenți
- Contact cu reprezentanții de vânzări
- Întocmirea calculelor de preț și procesări administrative sub formă de oferte
- Prelucrarea comenzilor de cumpărare și vânzare
- Alte sarcini administrative
- Pachet de beneficii competitive
- Companie stabilă, de încredere, în continuă creștere
- Mediu și instrumente de lucru moderne și exigente
- Provocări profesionale, loc de muncă responsabil, oportunitate de dezvoltare
- Contact zilnic cu clienții existenți
- Contact cu reprezentanții de vânzări
- Întocmirea calculelor de preț și procesări administrative sub formă de oferte
- Prelucrarea comenzilor de cumpărare și vânzare
- Alte sarcini administrative
- Pachet de beneficii competitive
- Companie stabilă, de încredere, în continuă creștere
- Mediu și instrumente de lucru moderne și exigente
- Provocări profesionale, loc de muncă responsabil, oportunitate de dezvoltare
Descrierea companiei
TELOG SRL., ca afacere de familie, este prezentă în domeniul vânzărilor de echipamente intralogistice de aproape 20 de ani. Datorită dezvoltării companiei noastre, atât echipa noastră, cât si spectrul serviciilor noastre au crescut dinamic în ultimii ani.
Creșterea continuă a companiei necesită mărirea echipei.
Joburi similare