Publicat 12 Feb 2007 | Reactualizat 13 Mar 2007 | Expiră 15 Mar 2007

SALES ADMINISTRATION OFFICER ( KEY USER) - BUCURESTI

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- Are domiciliul stabil in Bucuresti;
- Are studii medii sau superioare;
- Are cunostinte solide de contabilitate primara;
- Experienta anterioara in operarea cu softuri de tip ERP (Scala, Wiz, SAP etc) constituie un avantaj.
- Cunoaste limba engleza la un nivel mediu;
- Stapaneste foarte bine aplicatiile (Ms.word, Exel, Outlook);
- Este o persoana foarte riguroasa, atenta la detalii, perseverenta;

Descrierea jobului

- Mentine relatia cu clientii firmei;
- Intocmeste facturile si urmareste platile;
- Realizeaza rapoarte financiare;
- Intocmeste documente contabile primare;
- Organizeaza baza de date de clienti;

Beneficii:
- salariu motivant;
- bonus de fidelitate;
- posbilitati reale de avansare alaturi de profesionisti;

Descrierea companiei

Confectioneaza si vinde mobilier de gradina numai din lemn, scaune, banchete, mese, foisoare, modele de serie sau unicate

Expirat
SALES ADMINISTRATION OFFICER ( KEY USER) - BUCURESTI  -  3 T TRADING EXIM SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close