Candidatul Ideal
Experiență de minim 5 ani în vânzări, preferabil cu clienți din domeniul public.
Capacitatea de integrare rapida a informațiilor referitoare la produsele companiei pentru o înțelegere completă a functionalitățiilor acestora și modul în care pot acoperi nevoile clientului;
Abilități excelente de comunicare, negociere și ofertare.
Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări (aprox. 80% din activitate).
Capacitatea de a lucra conform procedurilor interne și de a respecta confidențialitatea datelor.
Atitudine orientată spre rezultate și abilități excelente de networking.
Capacitatea de integrare rapida a informațiilor referitoare la produsele companiei pentru o înțelegere completă a functionalitățiilor acestora și modul în care pot acoperi nevoile clientului;
Abilități excelente de comunicare, negociere și ofertare.
Flexibilitate și disponibilitate pentru deplasări (aprox. 80% din activitate).
Capacitatea de a lucra conform procedurilor interne și de a respecta confidențialitatea datelor.
Atitudine orientată spre rezultate și abilități excelente de networking.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Cunoașterea aprofundată a soluțiilor și serviciilor oferite de companie.
Elaborarea unui plan de vânzări și respectarea acestuia.
Planificarea și gestionarea vizitelor la clienți.
Prospectarea pieței prin canale online și participarea la evenimente.
Raportarea activităților și rezultatelor în CRM.
Întocmirea ofertelor, prezentărilor și negocierilor conform strategiei companiei.
Identificarea nevoilor de business ale clienților și propunerea de soluții adecvate.
Monitorizarea încasărilor și gestionarea relațiilor cu clienții.
Beneficii:
Pachet atractiv de beneficii financiare și non-financiare.
Masina de serviciu
Mediu de lucru flexibil.
Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
Sistem eficient de monitorizare a performanței și feedback constructiv.
Deschidere față de implementarea ideilor de îmbunătățire.
Interfață directă cu clienții, oferindu-ți ocazia de a-ți lăsa amprenta personală în fiecare proiect.
Cunoașterea aprofundată a soluțiilor și serviciilor oferite de companie.
Elaborarea unui plan de vânzări și respectarea acestuia.
Planificarea și gestionarea vizitelor la clienți.
Prospectarea pieței prin canale online și participarea la evenimente.
Raportarea activităților și rezultatelor în CRM.
Întocmirea ofertelor, prezentărilor și negocierilor conform strategiei companiei.
Identificarea nevoilor de business ale clienților și propunerea de soluții adecvate.
Monitorizarea încasărilor și gestionarea relațiilor cu clienții.
Beneficii:
Pachet atractiv de beneficii financiare și non-financiare.
Masina de serviciu
Mediu de lucru flexibil.
Oportunități de dezvoltare profesională continuă.
Sistem eficient de monitorizare a performanței și feedback constructiv.
Deschidere față de implementarea ideilor de îmbunătățire.
Interfață directă cu clienții, oferindu-ți ocazia de a-ți lăsa amprenta personală în fiecare proiect.
Descrierea companiei
Unul dintre liderii de soluții software și hardware din România caută să își lărgească echipa de vânzări prin angajarea unui Sales Account Manager pe zona de VEST și un altul pe zona de SUD a țării care să se alăture echipei pentru dezvoltarea parteneriatele existente, precum și pentru a contribui la creșterea portofoliului de clienți.