Retail Support and Compliance Representative.

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal


Buna cunoastere a pachetului Microsoft Office si PC in general;
Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
Abilitati de comunicare;
Atentie la detalii si preocupare pentru exactitate;
Viteza la tastare;
Capacitate de organizare a propriei activitati;
Capacitate de a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata de companie;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.

Descrierea jobului


verifica contractele primite pentru activare urmarind ca documentele sa fie completate corect si complet conform standardelor si procedurilor interne
valideaza din punct de vedere Credit Control, noii comercianti parteneri, valideaza corectitudinea datelor comerciantilor (Agentului) prin verificarea denumirii, datelor de identificare si situatiei financiare in Registrul Comertului, inregistreaza datele comerciantului in bazele de date ale companiei.
transmite zilnic lista contractelor procesate catre departamentul Technical Support pentru configurarea terminalelor si transmiterea lor catre clienti (Agenti)
completeaza datele din contract si rezultatul verificarii in centralizatorul de urmarire a contractelor
intocmeste rapoarte de activitate si ofera informatii despre stadiul contractelor periodic si la cerere agentilor de vanzari (BDE)
asigura stampilarea si inregistrarea contractele noi in Registrul de Iesiri, respectiv trimiterea acestora catre coordonatori si la arhiva
urmareste primirea si arhivarea proceselor verbale de instalare/retragere terminal pe baza rapoartelor de instalare/decomisionare si notifica intarzierile catre departamentul de vanzari
proceseaza solicitarile de parteneriat prin aplicarea criteriilor de aprobare si trimite spre semnare solicitarile aprobate
proceseaza solicitarile de modificare date comercianti in bazele de date PayPoint
proceseaza solicitarile de transfer comercianti in/din portofoliul agentilor de vanzari pe baza solicitarilor primite si conform procedurilor interne
proceseaza solicitari de verificare plati nealocate sau anulari de tranzactii
raspunde la solicitarile de extragere contracte/documente din arhiva
se ocupa de activarea in sistem a noilor servicii
se ocupa de rezolvarea cererilor si reclamatiilor primite de la comerciantii parteneri, dar si de la alte departamente
alte activitati similare solicitate de superiorii ierarhici

Descrierea companiei

PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.

Publicat 6 iun. 2022 Reactualizat 4 iul. 2022 Expiră 6 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.