Publicat 11 Iun 2019 | Reactualizat 19 Iun 2019 | Expiră 11 Iul 2019

RETAIL CUSTOMER SERVICE - LIMBA ROMANA

40 posturi
consilier clienti, customer support, call-center, serviciu clienti

Webhelp îți propune o nouă oportunitate : poți face parte din echipa celui mai nou proiect al nostru în domeniul fashion-retail CE NE DORIM DE LA TINE: ✓Să cunoști limba engleză nivel începător spre mediu, un nivel avansat reprezintă un avantaj ✓Excelente abilități de comunicare (ascultare activă) ✓Să ai o atitudine pozitivă, să îți placă să lucrezi în echipă, să te adaptezi ușor CE VEI FACE LA WEBHELP: ✓Propui soluții clienților unui lanț foarte cunoscut de magazine fashion, gestionezi conturile lor și faci modificări administrative, pe mail și la telefon. Gestionezi comenzile și garantezi calitatea serviciilor ✓Te vei putea implica direct în creearea noilor procese și vei avea oportunitatea să faci parte dintr-un proiect la început de drum și în continuă dezvoltare
CE BENEFICII VEI AVEA: ✓ Un venit atractiv cu beneficii lunare flexibile la alegere ✓ Un mediu de lucru tânăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional ✓ Training pentru a înțelege mai bine produsele clientului și pentru a ști să promovezi imaginea mărcii. ✓ De asemenea, vei beneficia de traininguri care te vor ajută să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipă.
CINE SUNTEM: WEBHELP este un grup francez specializat în customer care management, cu 50 000 de angajați care lucrează în 140 de centre de contact situate în 35 de tări, dintre care România, Franța, Maroc, Belgia, Marea Britanie, Portugalia, Olanda, India, Elveția, Italia, Germania, Polonia, Republica Cehă, etc. Numărul 1 în Europa și clasat în topul celor mai bune companii globale BPO, Grupul WEBHELP continuă să-și mărească echipele, promovând o politică de satisfacție a clienților și a angajaților. WEBHELP numără peste 2000 de angajați în România, care lucrează în 4 centre de contact din București, Galați, Iași și Ploiești, iar printre cei mai mari clienți ai noștri se numără : Sephora, Samsung, Vodafone, Orange, etc.

DESCRIPTION DE L’ENTREPRISE :Webhelp est un leader mondial de l’expérience client et de l’externalisation des processus métier (BPO) spécialisé dans les interactions entre les entreprises et leurs clients - pour une expérience client convaincante dans tous les canaux. Une partie du portefeuille d'externalisation de Webhelp est en outre des services dans les domaines du traitement des paiements, de la distribution et du marketing.Plus de 35 000 collaborateurs sur plus de 100 sites dans 28 pays travaillent à l'amélioration permanente des relations avec la clientèle en appliquant des concepts omnidirectionnels basés sur la technologie et aidant ainsi les clients à accroître durablement leurs résultats. Les marques comme Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors, Valentino font confiance à Webhelp depuis des années et à travers les frontières géographiquesBasée à Paris, la société a augmenté son chiffre d'affaires de plus de 250% au cours des 4 dernières années, en investissant dans ses employés, dans l’environnement de travail et en développant ses capacités analytiques et opérationnelles pour proposer une solution transformationnelle d’outsourcing répondant aux défis d’un monde omni-canal. Depuis mars 2016, l'investisseur financier KKR détient une participation dans Webhelp.Pour de plus amples informations, consulter le site www.webhelp.com.
RETAIL CUSTOMER SERVICE - LIMBA ROMANA  -  WEBHELP ROMANIA